Coca-Cola z kampanią promującą limonkowy wariant napoju (wideo)
  • 1
  • 0
21.04.2017

Coca-Cola z kampanią promującą limonkowy wariant napoju (wideo)

Marka Coca-Cola wprowadziła na polski rynek wariant swojego sztandarowego napoju o smaku limonkowym. W kampanię nowości zaangażowani są twórcy znani z YouTube, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtwórcy kanału Abstrachuje.TV.

Coca-Cola Lime ma być odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają wśród dostępnych produktów nowych, nieoczywistych smaków.

Kampania pod hasłem „Bądź limonką!” zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz wyjścia poza schematy. Będzie prowadzona w telewizji, webTV, na outdoorze w największych miastach w Polsce oraz w kinach podczas popularnych seansów.

Zaplanowano również działania w Internecie, w tym w kanałach społecznościowych.

  • Kreacja: McCann
  • Strategia kampanii, planowanie i zakup mediów: Mediacom
  • Adaptacja materiałów graficznych na polski rynek: Fortis
  • Aktywności w Internecie, w tym w social media: SMG Liquid Thread
  • Działania PR: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • 1

20 kwietnia 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2017

Kiedy korzystamy z polecenia przy wyborze produktu? Raport „Lojalni 2017”

Ponad cztery piąte (82%) polskich konsumentów korzystających z Internetu poleca znajomym produkt lub usługę. Niemal dwie trzecie badanych (57%) poleca innym zakup konkretnego produktu lub usługi co najmniej raz w miesiącu, w tym 14% robi to raz w tygodniu lub częściej. Takie wyniki przyniosło ogólnopolskie badanie „Lojalni 2017 – raport o konsumentach” przeprowadzone na panelu Ariadna.

Reklama

19 kwietnia 2017

Reklama