Coca-Cola z kampanią promującą limonkowy wariant napoju (wideo)
  • 1
  • 1
21.04.2017

Coca-Cola z kampanią promującą limonkowy wariant napoju (wideo)

Marka Coca-Cola wprowadziła na polski rynek wariant swojego sztandarowego napoju o smaku limonkowym. W kampanię nowości zaangażowani są twórcy znani z YouTube, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtwórcy kanału Abstrachuje.TV.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2017

Kiedy korzystamy z polecenia przy wyborze produktu? Raport „Lojalni 2017”

Ponad cztery piąte (82%) polskich konsumentów korzystających z Internetu poleca znajomym produkt lub usługę. Niemal dwie trzecie badanych (57%) poleca innym zakup konkretnego produktu lub usługi co najmniej raz w miesiącu, w tym 14% robi to raz w tygodniu lub częściej. Takie wyniki przyniosło ogólnopolskie badanie „Lojalni 2017 – raport o konsumentach” przeprowadzone na panelu Ariadna.

19 kwietnia 2017