„Data Driven Decisions” – w maju forum PTBRiO o decyzjach opartych na danych
  • 0
  • 0
21.04.2017

„Data Driven Decisions” – w maju forum PTBRiO o decyzjach opartych na danych

25 i 26 maja w Łodzi odbędzie się forum „Data Driven Decisions”, organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Poświęcone będzie źródłom danych, które są potrzebne do podejmowania decyzji biznesowych.

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania.

Skończyła się era długookresowych strategii, dająca poczucie pewności i kompetencji. Reguły znane z podręczników marketingu przestają się sprawdzać. Jednocześnie źródła informacji, na podstawie których można podejmować decyzje, mnożą się w postępie geometrycznym.

„Data Driven Decisions” to wydarzenie, które ma rozwiać wątpliwości specjalistów marketingu i decydentów, jeśli chodzi o wybór źródeł informacji. Wskaże te najbardziej doceniane i najpewniejsze, przydatne w podejmowaniu właściwych decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.

Ponad trzydziestu ekspertów konferencji doradzi, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z konsumentem. Przedstawią oni klasyczne i sprawdzone źródła i rozwiązania, jak badania marketingowe oraz rozwijające się formy wsparcia biznesu, analityka e-commerce czy wykorzystanie mechanizmów analitycznych.

Podczas dwudniowego forum będzie można zobaczyć efekty pracy pierwszoligowych ekspertów w dziedzinie informacji marketingowej, a także poznać ich prywatnie. Spotkają się światy, które dotychczas rozwijały się osobno.

Po wydarzeniu zostanie opublikowany „Przewodnik Data Driven Decisions”, stworzony na podstawie ustaleń sformułowanych podczas konferencji. Będzie to przewodnik po nowoczesnych źródłach informacji marketingowej, zawierający precyzyjne wskazówki na temat budowania heurystyk i schematów poznawczo-decyzyjnych dla marketingu i biznesu.

Opracowanie obejmie fazy strategii marki, NPD, komunikacji marketingowej, sprzedaży i dystrybucji oraz zarządzania relacjami z klientami.

Rada programowa Data Driven Decisions:

  • Mateusz Galica, client service director, szef Creative House, Kantar
  • Jakub Piwowar, principal industry analyst, Google
  • Tomasz Jędrkiewicz, szef działu badań rynku, T-Mobile
  • Mateusz Żelechowski, wicedyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej, mBank
  • Anna Gorączka, kierownik działu badań i analiz, Żabka
  • Anna Karczmarczuk, prezes, Ipsos
  • Michał Lutostański, account director, 4P Research Mix
  • Anna Rzeźnik, brand consultant, CPC

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.datadrivendecisions.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

21 kwietnia 2017

Reklama

20 kwietnia 2017

Reklama