Nowa kampania i relaunch Hoop Coli (wideo)
  • 1
  • 0
20.04.2017

Nowa kampania i relaunch Hoop Coli (wideo)

Marka Hoop Cola ma nowe logo i symbol – gwiazdę. To znak jakości produktowej, ale też wartości takich jak rodzinność i wsparcie w dążeniu do realizacji marzeń. Motyw gwiazdy pojawił się także na opakowaniach produktu oraz w nowym spocie telewizyjnym.

Kampania „Sięgnij gwiazd” jest naturalną kontynuacją zimowej akcji „Prześlij gwiazdkę”, skoncentrowanej wokół motywu rodziny. Teraz tamta historia jest rozbudowywana o nowe konteksty.

Główny spot kampanii opowiada historię młodego ojca, który po narodzinach syna musiał zrezygnować ze swojej muzycznej pasji. Odkłada więc ukochaną gitarę na półkę. Po latach zapomniany instrument odnajduje dorosły już syn, odkrywa w sobie zamiłowanie do muzyki i zakłada zespół.

Reklama w wersji 30- i 45-sekundowej będzie emitowana w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, zaś formaty 30- i 60-sekundowe dostępne są online. Zastosowanie długich wersji w telewizji i Internecie ma pomóc w pełni oddać kontekst i emocjonalny klimat historii.

Działania reklamowe będą trwały do początku czerwca. Ich wyróżnikiem ma być optymistyczny nastrój i mocny kontekst muzyczny.

W kampanii online marka po raz pierwszy na szeroką skalę wykorzysta formaty rich media, a ponadto będzie prowadzić działania na Facebooku i Instagramie. Uzupełnieniem będzie aktywacja w sklepach (wykorzystująca motyw tatuażu) oraz wakacyjna promocja sprzedaży.

Kreację przygotowała agencja Hand Made.

***
Czytaj także:

20 kwietnia 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2017

Kiedy korzystamy z polecenia przy wyborze produktu? Raport „Lojalni 2017”

Ponad cztery piąte (82%) polskich konsumentów korzystających z Internetu poleca znajomym produkt lub usługę. Niemal dwie trzecie badanych (57%) poleca innym zakup konkretnego produktu lub usługi co najmniej raz w miesiącu, w tym 14% robi to raz w tygodniu lub częściej. Takie wyniki przyniosło ogólnopolskie badanie „Lojalni 2017 – raport o konsumentach” przeprowadzone na panelu Ariadna.

19 kwietnia 2017

Reklama
Reklama