0 1 0 0 0 12.04.2017United Airlines straciły 800 mln dol. po brutalnym obejściu się z pasażerem9 kwietnia amerykańskie linie lotnicze United Airlines brutalnie wyprosiły pasażera z pokładu samolotu wylatującego z Chicago. Wideo rejestrujące zajście szybko trafiło do Internetu, sprowadzając na firmę falę krytyki. Zareagowali też inwestorzy.
0 7 0 0 0 12.04.2017Answear z kampanią OOH skierowaną do kobietInternetowy sklep Answear.com prowadzi pierwszą w swojej historii kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Komunikacja ma przyciągnąć uwagę kobiet i zachęcić je do zakupu odważnych kreacji na wiosnę.
0 1 0 0 0 12.04.2017Kiedy hejter wywoła kryzys. Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie za kilka dniZdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą debatować o tym podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
0 1 0 0 0 12.04.2017Rozstrzygnięto przetarg na realizację kampanii „Czas na jabłka z Europy” w AfryceZwiązek Sadowników RP wybrał realizatorów kampanii europejskich jabłek w Algierii i Egipcie. Zwyciężyła oferta konsorcjum w składzie: Partner of Promotion oraz Global Marketing Connections.
0 1 0 0 0 11.04.2017Media DDB & Tribal łączy się z Digital ResolutionInternetowy dom mediowy Media DDB & Tribal integruje się z agencjami z Grupy OMD. Dołącza do marek internetowych takich jak Digital Resolution i Accuen. Na czele nowej struktury stanie Kamila Kownacka. Firma zmienia też logo – teraz będzie w nim widniał dopisek „powered by OMD Group”.
0 3 0 0 0 11.04.2017Stowarzyszenie Twoja Sprawa krytykuje reklamę Tigera Sex HunteraNa początku lutego na polskim rynku pojawiły się dwa nowe warianty napoju energetyzującego Tiger – Wall Street i Sex Hunter. Ten drugi wywołał protest Stowarzyszenia Twoja Sprawa.
0 3 0 0 0 11.04.2017Fundacja Alivia z grą wspierającą podopiecznych w walce z rakiemFundacja Alivia przygotowała grę charytatywną „War on Cancer”. Walcząc z symbolicznym rakiem, gracz może wspomóc w realnej walce z chorobą konkretną osobę.
1 1 0 0 4 11.04.2017Tomasz Kammel twarzą marki Swiss Krono (wideo)10 kwietnia rusza kampania reklamowa Swiss Krono, producenta materiałów drewnopochodnych. Ambasadorem marki został Tomasz Kammel.
0 1 0 0 0 11.04.2017Zakupowe preferencje e-konsumenta. Badanie Home.plW Internecie najczęściej kupują mężczyźni w wieku 30–35 lat. Robią to głównie w dni powszednie, w godzinach 8:00–17:00. W zdecydowanej większości płacą przelewem elektronicznym – wynika z badania „Polski konsument w Sieci”, przeprowadzonego przez dostawcę usług internetowych Home.pl z okazji 20. rocznicy powstania firmy.
1 1 0 0 0 11.04.2017Szymon Majewski jako stylista doradza w kampanii Plusa na kartę (wideo)10 kwietnia ruszyła kampania „Przejście na Plus”. W spocie Szymon Majewski jako stylista pomaga klientce – w tej roli Magdalena Lamparska (m.in. „Porady na zdrady”, „Wkręceni 2”) – w wyborze sukienki. Kolory odrzuconych ubrań nawiązują do barw konkurencyjnych operatorów.