0 2 0 3.12.2017Koniec Epic Makers. Agora po siedmiu latach zamyka sieć partnerską dla youtube’erówNależąca do Agory sieć partnerska Epic Makers kończy działalność i zwalnia zatrudnione osoby. Powodem są słabe wyniki finansowe.
0 1 0 1.12.2017Serial Coca-Coli na antenie PolsatuElementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Coli jest sponsoring serialu „Podziękuj niedocenionym”. Program będzie emitowany od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem „Wydarzeń” na antenie telewizji Polsat.
0 1 0 1.12.2017Maluch od bielszczan dotarł do Toma Hanksa30 listopada w Los Angeles Tom Hanks odebrał Fiata 126p podarowanego przez mieszkańców Bielska-Białej. Historia zaczęła się od zdjęcia z Budapesztu, które aktor przed rokiem zamieścił w social media.
0 2 0 1.12.2017„Przystanek Wyspiański” – kampania AMSW 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach Polski specjalnie urządzono przystanki komunikacji miejskiej. Teraz są one miejscami poświęconymi artyście. Można w nich podziwiać reprodukcje dzieł, wysłuchać przewodnika i poczuć zapach kwiatów z obrazów malarza.
1 0 0 1.12.2017Kotlin ze świąteczną kampanią ketchupuIle ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerze, a ile na żeberkach? Odpowiedzi na takie pytania można znaleźć w spocie tej marki.
1 0 2 1.12.2017„Shetopia”, czyli Sally Hansen odwraca role kobiet i mężczyznA gdyby tak odwrócić role społeczne kobiet i mężczyzn? Pokusiła się o to marka Sally Hansen w kampanii „Shetopia”. W spocie zobaczymy więc świat rządzony przez silne kobiety.
1 2 0 1.12.2017Jak Polacy meblują domy? Wyniki badania IQS „Need for Home”Polska zalicza się do światowej czołówki zarówno pod względem wartości produkcji, jak i eksportu w branży meblarskiej. Polscy konsumenci w ostatnich trzech latach na zakup mebli wydawali średnio 4,5 tys. zł. IQS sprawdził, jak Polacy urządzają domy.
0 0 0 1.12.2017Zmiana opłat w EuroBanku, Banku Handlowym i BOŚ pod lupą UOKiKPrezes UOKiK sprawdził, jak EuroBank, Bank Handlowy i Bank Ochrony Środowiska informują klientów o zmianach opłat. Nawet 80 mln zł – tyle może wynieść rekompensata dla konsumentów.
0 0 1 1.12.2017Przyznano Ekomersy 2017 – nagrody branży e-commerceZnamy już laureatów najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce. 29 listopada wręczono statuetki w VI edycji konkursu Ekomersy.
0 0 0 1.12.2017Nagrody Mixx Awards 2017 rozdane30 listopada po raz jedenasty przyznano nagrody w konkursie IAB Mixx Awards. Marketerem Roku została firma iTaxi, Człowiekiem Roku Piotr Ejdys, zaś Agencją Roku – VML. Ta ostatnia zdobyła także nagrodę Best in Show za kampanię „Świadomy sen”.