1 1 0 0 0 24.03.2017Łukasz Fabiański i Rafał Szałajko w kampanii banku BZ WBK (wideo)Kampania „Zero ciążenia”, w której udział biorą Łukasz Fabiański i aktor Rafał Szałajko, ponownie nawiązuje do piłki nożnej. 24 marca rozpoczęła się emisja spotów promujących kredyt gotówkowy.
1 1 0 0 0 23.03.2017Słodki twist w kampanii jubileuszowej Bonduelle (wideo)Marka Bonduelle obecna jest na polskim rynku od dwudziestu pięciu lat. Z okazji jubileuszu rozpoczęła kampanię reklamową, promującą przede wszystkim Kukurydzę Złocistą.
0 1 0 0 0 23.03.2017Adidas odejdzie od reklamy telewizyjnej – planuje wzrost przychodów online o 4 mld euroAdidas zrezygnuje z emisji reklam w telewizji – zapowiedział w rozmowie z CNBC Kasper Rorsted, CEO firmy. Chce czterokrotnie zwiększyć przychody firmy z e-commerce do 2020 r.
1 1 0 0 0 23.03.20171000 dni oczami dziecka w akcji promującej właściwe żywienie (wideo)Dlaczego okres tysiąca pierwszych dni życia jest tak ważny dla rozwoju i przyszłego zdrowia dziecka? Czy rodzice wiedzą, jakie znaczenie ma żywienie malucha w jego pierwszych latach? W kampanii programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia” Fundacji Nutricia to właśnie dziecko opowiada o tym, jak ogromne znaczenie mają decyzje żywieniowe podejmowane przez opiekunów.
1 4 0 0 0 23.03.2017Grupa Muszkieterów otwiera w Polsce Shop Lab (wideo)9 marca otwarto laboratorium marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych. To projekt Grupy Muszkieterów, tworzony we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Inwestycja ma umożliwić studentom realizację prac badawczo-rozwojowych dotyczących zachowań konsumentów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.
0 1 0 0 0 23.03.2017Logo wina Cudgee Creek bohaterem komiksuPrzedstawiciele marki australijskich win Cudgee Creek w marcu podjęli współpracę z rysownikiem satyrycznym Konradem Czarnackim. Logo marki ma stać się bohaterem komiksowej historii.
0 1 0 0 0 23.03.2017Łowicz, Krakus i Kotlin obsługiwane przez Michael Bridge CommunicationFirma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencji powierzono także obsługę ketchupów Kotlin.
2 1 0 0 0 23.03.2017Martyna Wojciechowska głosem natury w kampanii Żywca Zdroju (wideo)Wystartowała kampania marki Żywiec Zdrój. Ma uwrażliwić Polaków na potrzebę podjęcia działań na rzecz zachowania zasobów naturalnych oraz zaangażować w konkretne działanie: posadzenie miliona drzew. Aktywności są realizowane w ramach programu „Po stronie natury”, którego ambasadorką po raz drugi została Martyna Wojciechowska.
0 1 0 0 0 23.03.2017FaceAddicted w AMIN WorldwideAgencja FaceAddicted dołączyła do AMIN Worldwide – międzynarodowej sieci zintegrowanych agencji reklamowych, której historia sięga 1932 r.
0 1 0 0 0 23.03.2017Banki w reklamie wideo online. Analiza GemiusaPonad 153 mln wyświetleń spotów online w czwartym kwartale 2016 r. – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji reklam wideo takich firm miało miejsce na Facebooku, YouTube i portalach Grupy Wirtualna Polska.