0 1 0 0 0 28.04.2016Grupa AdNext wprowadza markę content marketingowąScoop to nowa marka content marketingowa Grupy AdNext. Ma być odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie rynku na tego typu usługi.
0 1 0 0 0 28.04.2016TVP chce kodów pocztowych uczestników panelu NielsenaTelewizja Polska zwróciła się do Nielsena z prośbą o udostępnienie kodów pocztowych uczestników panelu badawczego. Ze względu na brak odpowiedzi wystosowała oświadczenie, w którym wyraża zaniepokojenie.
0 1 0 0 1 28.04.2016Nominacje w konkursie Innovation Ad 2016Tegoroczne jury nominowało do nagród Innovation Ad 51 projektów. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 23 maja 2016 r.
0 4 0 0 0 28.04.2016Na majówkowy wyjazd wydamy nieco ponad 500 zł52% badanych Polaków ma na ten rok plany wyjazdowe. 82% ma wpisany w kalendarz dłuższy wyjazd wakacyjny, a jedna trzecia – majówkę. Większość jednak pozostanie w domu, bo choć lubimy podróżować, niestety nie mamy na to wystarczająco dużo pieniędzy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, przygotowanego na zlecenie BIK i BIG InfoMonitor.
0 1 0 0 0 28.04.2016Firmy inwestują w lojalność i motywację. ARC Rynek i Opinia bada potencjał rynku B2BW 2015 r. niemal połowa (47%) badanych firm działających w Polsce prowadziła kompleksowe programy motywacyjne skierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych. Wzrosły również ich wydatki na ten cel. Na rozwój tego segmentu wskazują wyniki „Badania potencjału rynku B2B”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.
2 6 0 0 0 28.04.2016Dlaczego Stephane Antiga i Adam Kaszewski ćwiczą? Ciąg dalszy kampanii 4F (wideo)Bo lato się zbliża. By być z nią dłużej. Dla adrenaliny. Dla satysfakcji. By pokonać siebie lub innych... Powodów jest wiele, a każdy z nich jest dobry, by ćwiczyć – ta idea przyświeca drugiej fazie kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj”. W rolach głównych występują Stephane Antiga i Adam Kaszewski.
0 1 0 0 0 28.04.2016Burger King Polska na stałe z Open MediaBurger King Polska rozpoczął stałą współpracę z Open Media. Zadaniem agencji będzie realizacja spójnej strategii wizerunkowej marki w mediach ogólnopolskich i lokalnych.
0 3 0 0 0 28.04.2016Siła medialna miast wojewódzkich – badanie PSSMOd początku 2016 r. do końca marca na temat stolic województw opublikowano w sumie prawie 2 mln informacji. Wartość promocji miast w mediach wyrażona ekwiwalentem reklamowym wyniosła 10,3 mld zł – wynika z cyklicznego raportu „Stolice regionów”, przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.
1 5 0 0 0 28.04.2016Interaktywna platforma edukująca o uchodźstwie (wideo)Powstała internetowa platforma edukująca w zakresie tematyki uchodźstwa. Zrealizowano ją dla Stowarzyszenia na rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”.
1 1 0 0 0 28.04.2016Procter & Gamble w spocie dziękuje matkom za ich siłę (wideo)Na 100 dni przed ceremonią otwarcia igrzysk olimpijskich w Rio i niedługo przed Dniem Matki firma Procter & Gamble zaprezentowała nowy spot kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. Tym razem podkreśla ważny atrybut mam – ich siłę.