1 1 0 0 0 26.01.2017L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose (wideo)Grupa L’Oréal ogłosiła nazwy pięciu pierwszych start-upów technologicznych, które otrzymają wsparcie w ramach programu „Beauty” prowadzonego przez firmę wspólnie z Founders Factory. Jednym z nich jest Cosmose założony przez Mirona Mironiuka. Dzięki pomysłowi przedsiębiorcy możliwe jest kierowanie reklam online do klientów sklepów stacjonarnych.
0 1 0 0 0 26.01.2017Maffashion na czele światowego rankingu blogerek według ekwiwalentu reklamowegoJulia Kuczyńska, czyli blogerka znana jako Maffashion, zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu opublikowanym przez czasopismo „Women’s Wear Daily”. Kryterium był ekwiwalent reklamowy w 2016 r.
3 1 0 0 0 25.01.2017Snickers przygotuje pierwszy w historii Super Bowl spot na żywo (wideo)W tym roku koncern Mars przygotuje spot marki Snickers w czasie trwania finałowych rozgrywek Super Bowl. Sztab 150 przedstawicieli Marsa, agencji BBDO i firmy produkcyjnej O Positive będzie na bieżąco tworzyć kreację.
0 1 0 0 3 25.01.2017Ordo Iuris zawiadamia UOKiK o „dyskryminacyjnych praktykach Facebooka”Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris zawiadomił prezesa UOKiK o stosowaniu przez serwis Facebook praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i nadużywaniu przez niego pozycji dominującej. Jak twierdzą przedstawiciele organizacji, to reakcja na liczne doniesienia dotyczące stosowania przez serwis społecznościowy dyskryminacyjnych praktyk sprzecznych z polskim porządkiem prawnym.
0 3 0 0 0 25.01.2017Leszek Chmielewski ponownie przekaże milion złotych na granty dla polskich miast1 lutego rozpoczyna się druga edycja „Lechstartera” – programu organizowanego przez markę Lech Premium. W ramach akcji fundacje, stowarzyszenia i inne podmioty działające na rzecz lokalnych społeczności mogą ubiegać się o granty o łącznej wartości miliona złotych.
0 1 0 0 0 25.01.2017Globalny handel transgraniczny online będzie rósł o 27% rok do roku – raport Poczty PolskiejWzrost handlu transgranicznego to jeden z głównych czynników, które będą miały wpływ na lokalnych konsumentów i przedsiębiorców w najbliższym czasie. Jak wynika z raportu „Cross border e-commerce. Szansa czy zagrożenie?”, opracowanego przez Pocztę Polską, rynek cross-border w e-commerce zdominowały Chiny, Wielka Brytania, Niemcy i Stany Zjednoczone. To właśnie sklepy w tych państwach są najchętniej wybierane przez globalnego konsumenta.
0 2 0 0 0 25.01.2017Generacja Z żyje wirtualnie. Jak młodzi korzystają z urządzeń mobilnych? Analiza Spicy MobileGeneracja Z to pokolenie nastawione na komunikację tekstową, treści wideo i życie w wirtualnych społecznościach – twierdzą eksperci Spicy Mobile. Agencja sprawdziła, jak z urządzeń mobilnych korzystają dzisiejsi nastolatkowie i dwudziestolatkowie (pokolenie Z), a jak osoby starsze.
1 1 0 0 0 25.01.2017„Monster wyczuwa Twój talent” – kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego (wideo)W styczniu ruszyła kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego Monster Polska. Jej hasło to: „Znajdziesz lepszą pracę”. Skierowana jest do osób, które chcą dynamicznie rozwijać się zawodowo i piąć po szczeblach kariery. W ramach działań do życia powołano brand hero – włochatego olbrzyma.
0 5 0 0 0 25.01.2017Plany Polaków na zimowy wypoczynek – badanie instytutu Pollster (infografika)31% Polaków planuje zimowy wypoczynek, 16% jeszcze nie podjęło decyzji, a 53% nigdzie się w tym roku nie wybiera. Spośród osób zamierzających wypoczywać zdecydowana większość (87%) ferie spędzi w Polsce – pokazuje badanie instytutu badawczego Pollster.
1 1 0 0 0 25.01.2017„Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili” – ING z kampanią internetową (wideo)ING Bank Śląski rozpoczął kampanię online promującą pożyczkę gotówkową z przeznaczeniem na konsolidację. W działaniach przekonuje, że połączenie zobowiązań kredytowych w jedną ratę to dobry sposób na uporządkowanie finansów.