Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił. W I kwartale 2018 r. dynamika najwyższa od 2008 r.
  • 0
  • 6
29.05.2018

Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił. W I kwartale 2018 r. dynamika najwyższa od 2008 r.

W pierwszym kwartale 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 2,1 mld zł. Rynek wzrósł o 8,6% i ma za sobą najlepszy pierwszy kwartał od 2008 r. – wynika z raportu agencji mediowej Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2018

28 maja 2018