Grupa RMF sprzedaje reklamy audio w modelu programatycznym
  • 0
  • 0
20.06.2018

Grupa RMF sprzedaje reklamy audio w modelu programatycznym

Grupa RMF udostępniła reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego na portalu RMF On w modelu programatycznym. W ten sposób można kupić kampanie oparte na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 czerwca 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2018

Co Polacy sądzą o kryptowalutach? Badanie SW Research

Kryptowaluty – na czele z bitcoinem – to temat kontrowersyjny i wywołujący intensywną dyskusję, przede wszystkim wśród inwestorów, polityków i mediów. Zwolennicy mówią o płatnościach przyszłości, uniezależnieniu od banków. Przeciwnicy straszą bańkami spekulacyjnymi i widmem bankructwa. A co o kryptowalutach sądzą Polacy? Odpowiedzi dostarcza raport SW Research zrealizowany na zlecenie Luno, globalnej platformy zakupu i wymiany kryptowalut.

19 czerwca 2018