0 0 0 0 0 29.05.2018On Board Think Kong pierwszą polską agencją w Content Marketing AssociationOn Board Think Kong dołączyła do grona europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych w Content Marketing Association. To pierwsza polska firma w tym brytyjskim stowarzyszeniu.
0 16 0 0 0 29.05.2018Miecze za kreatywność wręczone. Nagrody KTR 201828 maja wręczono 18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody w konkursie KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymała Grupa Żywiec.
0 6 0 0 0 29.05.2018Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił. W I kwartale 2018 r. dynamika najwyższa od 2008 r.W pierwszym kwartale 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 2,1 mld zł. Rynek wzrósł o 8,6% i ma za sobą najlepszy pierwszy kwartał od 2008 r. – wynika z raportu agencji mediowej Starcom.
0 2 0 0 0 29.05.2018Wręczono Lamparty24 maja po raz 15. wręczono Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W gronie laureatów znalazły się m.in. marki ING BŚ, PKO BP czy PZU.
0 2 0 0 0 28.05.2018Gardena namalowała murale w Warszawie i WrocławiuW Warszawie oraz Wrocławiu powstały murale. Promują ogrody wertykalne oraz inteligentny system do zarządzania ogrodem, dostępne w ofercie firmy Gardena.
1 1 0 0 0 28.05.2018Tauron z kampanią „Twoje Smart 500”W maju ruszyła kampania promująca nową ofertę Taurona – „Twoje Smart 500”. Działania skierowane są do klientów indywidualnych.
0 1 0 0 0 28.05.2018Ikea żartuje z RODOIkea często przygotowuje drobne, humorystyczne akcje reklamowe, w których odnosi się do bieżących wydarzeń. Nie inaczej jest przy okazji wprowadzenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
1 0 0 0 0 28.05.2018Orlen z kampanią reklamową piłkarskiej promocji28 maja rozpoczęła się kampania, która wspiera promocję na stacjach paliw sieci Orlen, związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej. To trzeci etap działań marketingowych w ramach platformy komunikacyjnej „Kierunek Orlen“.
1 0 0 0 0 28.05.2018E.Leclerc z kampanią promującą katalogiRozpoczęła się kampania marketingowa marki E.Leclerc. Promuje cykl katalogów związanych z nadchodzącymi mistrzostwami świata w piłce nożnej.
1 4 0 0 0 28.05.2018Edyta Herbuś z mamą w kampanii „Nic nie zatrzyma mnie” na temat przewlekłej niewydolności żylnejEdyta Herbuś wraz z mamą Anną zostały zaangażowane do współpracy przy projekcie „Nic nie zatrzyma mnie”. Kampania podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej. Promuje platformę marki Diosminex dotyczącą tej przypadłości.