Współczesny konsument – przed telewizorem z telefonem w ręku. Analiza Gemiusa
  • 0
  • 2
20.06.2018

Współczesny konsument – przed telewizorem z telefonem w ręku. Analiza Gemiusa

W kwietniu ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona dzięki badaniu jednoźródłowemu GemiusAdReal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2018

Co Polacy sądzą o kryptowalutach? Badanie SW Research

Kryptowaluty – na czele z bitcoinem – to temat kontrowersyjny i wywołujący intensywną dyskusję, przede wszystkim wśród inwestorów, polityków i mediów. Zwolennicy mówią o płatnościach przyszłości, uniezależnieniu od banków. Przeciwnicy straszą bańkami spekulacyjnymi i widmem bankructwa. A co o kryptowalutach sądzą Polacy? Odpowiedzi dostarcza raport SW Research zrealizowany na zlecenie Luno, globalnej platformy zakupu i wymiany kryptowalut.

19 czerwca 2018