Instagram wprowadza IGTV do zamieszczania dłuższych filmów - Marketing przy Kawie
Instagram wprowadza IGTV do zamieszczania dłuższych filmów
  • 0
  • 2
21.06.2018

Instagram wprowadza IGTV do zamieszczania dłuższych filmów

Instagram zapowiedział uruchomienie IGTV. To nowa aplikacja, która umożliwia zamieszczanie dłuższych niż dotychczas filmów w pionowej orientacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 czerwca 2018

  • 0
  • 1
  • 0
21.06.2018

Młodzi i kawa – badanie ARC Rynek i Opinia

Częściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz inne napoje gorące. Ich ulubioną kawą jest latte, jednak równie często wybierają cappuccino. Chętnie piją też kawę mrożoną. O kim mowa? O młodych konsumentach kawy na mieście. Wnioski pochodzą z badania Café Monitor 2018 zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.

20 czerwca 2018