Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea? - Marketing przy Kawie
Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea?Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea?Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea?Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea?
Świat marki jest rozbudowany, ale można złożyć go w całość (fot. Ikea Singapore)

Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea?

Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea?
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Wydawać by się mogło, że znakiem rozpoznawczym najbardziej znanej szwedzkiej marki są po prostu meble. Minimalistyczne, składane, dobrze zaprojektowane. Ostatnio jednak Ikea robi wiele, by zacząć wzbudzać znacznie szersze skojarzenia.

Przedostatni sezon serialu „Gra o tron” wzbudził na całym świecie wiele emocji. Kiedy więc producenci serii ujawnili, z czego zrobiony był kostium m.in. Jona Snowa, jednej z najbardziej lubianych postaci filmu, fani znów byli podekscytowani.

A ponieważ okazało się, że Król Północy i jego towarzysze noszą okrycia wykrojone z dywanów Skold, Ikea szybko zareagowała.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to