2 0 0 0 0 1.02.2018Gwiazdy TVN promują wiosenną ramówkę stacjiTVN opublikował nowy spot wizerunkowy. Promuje on ramówkę na wiosnę 2018.
0 1 0 0 1 1.02.2018YouTube w Polsce – podsumowanie 2017 r. według SotrenderaJak wyglądał ubiegły rok na YouTube? Jak zawsze było dużo youtuberskich konfliktów, imprezowej muzyki i mnóstwo opublikowanych treści. Sotrender przygotował infografikę, która pokazuje, kogo dotyczył najbardziej spektakularny wzrost, komu przybyło najwięcej subskrybentów i czyje wideo oglądano najchętniej.
0 5 0 0 0 31.01.2018Aldi zmienia wszystkie sklepy w PolsceSieć dyskontów Aldi wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie Aniko. Ma on ułatwić klientom zakupy. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię marki na polskim rynku.
0 0 0 0 0 31.01.2018Facebook zakazuje reklam kryptowalutPromowanie na Facebooku kryptowalut, w tym bitcoina, będzie niemożliwe. Firma zakazała reklam „produktów finansowych i usług często powiązanych z wprowadzającymi w błąd praktykami”.
0 1 0 0 0 31.01.2018Województwo warmińsko-mazurskie promowane jako miejsce do życia, pracy i odpoczynkuRuszyła kampania „Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk”. Ma promować ten region jako idealny do życia, pracy i odpoczynku.
0 0 0 0 0 31.01.2018Kolejne firmy w IAA PolskaDo IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przystąpiły kolejne marki. To ING Bank Śląski oraz Volkswagen Group Poland.
0 0 0 0 0 31.01.2018Machine learning i paradoks wyboru. Jak Netflix personalizuje obrazy?Dobry silnik rekomendacji był kluczowy dla sukcesu Netflixa. Wykorzystując machine learning, platforma personalizuje teraz wszystko na stronie głównej, łącznie z obrazami pojawiającymi się przy filmowych tytułach.
0 1 0 0 0 31.01.2018Powstała agencja PR dla NGOAnna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński założyli agencję Propsy PR. Będzie się ona specjalizować przede wszystkim w działaniach komunikacyjnych dla trzeciego sektora oraz przedsiębiorców społecznych, a także dla biznesu zainteresowanego komunikacją opartą na CSR.
0 0 0 0 0 31.01.2018Biuro podróży Grecos wybrało agencję PRKompleksową obsługą public relations touroperatora Grecos zajmie się V5group. W ramach obsługi agencja będzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji, PR zewnętrzny oraz zarządzanie kryzysowe.
0 1 0 0 0 30.01.2018Firmy powinny angażować się w sprawy społeczne, równouprawnienie i wyznawane wartości. Badanie SalesforceW jaki sposób nowoczesne firmy mają szansę wzmacniać swój wizerunek? Z badania przeprowadzonego przez Salesforce wynika, że mogą to robić poprzez działania społeczne oraz stwarzanie w miejscu pracy równych szans w zakresie wynagrodzenia i rozwoju. Nagrodą jest wyższy zysk, lojalność klientów i większa efektywność pracowników.