0 1 0 0 0 11.07.2018Start-up iWylecz24.pl rozpoczął kampanię na citylightachTrwa kampania outdoorowa start-upu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach. Akcja potrwa do końca lipca.
1 0 0 0 0 11.07.2018Reklama elektrolitów Oryal jak popularne filmy z YouTubeRozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Koncepcja pierwszej reklamy nawiązuje do popularnych na YouTube filmów tytułowanych „Win”, w których bohaterom udaje się bezbłędnie wykonać trudne zadanie.
0 1 0 0 0 11.07.2018Młodzieżowi influencerzy łączą się z klientami TymbarkuTymbark zachęca, by dzielić się ze znajomymi tekstem spod nakrętki napoju. Jeśli w okolicy nie ma nikogo, komu można go pokazać, z pomocą przyjdą influencerzy. Nagrali filmy w konwencji rozmów wideo, w których reagują na napis wybrany przez klienta.
1 1 0 0 1 11.07.2018Julia Wieniawa kolejną ambasadorką NeoNailNeoNail, producent lakierów hybrydowych, rozpoczął współpracę z kolejną ambasadorką – aktorką, wokalistką i influencerką Julią Wieniawą. To rozwinięcie działań promocyjnych marki pod hasłem „+10 do wiary w siebie”, w ramach kampanii „+10 do kobiecości”.
0 10 0 0 0 11.07.2018 Aktualizacja: 11:0511.07.2018Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiemPo mundialowym meczu Polska – Kolumbia w internecie zaczęło wirusowo rozprzestrzeniać się zdjęcie z informacją o promocji w sklepie firmowym Vistuli. Przed standem przedstawiającym zawodników w garniturach wyraźnie odznaczała się aktualna promocja, w której odzież przeceniono o 70 proc. Agencja Momentalna zdobyła stand i wykorzystała go do stworzenia zabawnego wpisu w ASZdzienniku.
4 3 0 0 0 11.07.2018„Nie pitol, że widziałeś wszystko” – krakowska agencja turystyczna reklamuje mniej znane miejscaFirma Discover Cracow postawiła w komunikacji na regionalizmy. W ten sposób chce zachęcić do odwiedzenia mniej znanych krakowskich atrakcji. Hasła reklamowe nie wszystkim się podobają. Największy sprzeciw budzi płachta reklamowa zawieszona na zabytkowej kamienicy.
0 4 0 0 0 11.07.2018Obraz Zdzisława Beksińskiego na etykiecie kontrowersyjnego piwa NowiczokReprodukcja jednego z obrazów Zdzisława Beksińskiego znalazła się na etykiecie rosyjskiego piwa Nowiczok. Zarówno nazwa piwa, jak i wykorzystane zdjęcie wywołały kontrowersje wśród internautów. Browar wycofał piwo ze swojej oferty.
0 0 0 0 0 11.07.2018Facebook testuje reklamy w rozszerzonej rzeczywistościFacebook ogłosił, że jego użytkownicy będą mogli wirtualnie przymierzać i porównywać m.in. akcesoria i dodatki do strojów. W ten sposób będą mogli także oglądać meble, gry i inne produkty. Wszystko za sprawą technologii rozszerzonej rzeczywistości, augmented reality (AR).
0 0 0 0 0 10.07.2018Customer experience podnosi przychody, ale wymaga od firm szybkich zmian. Raport KPMG InternationalDoświadczenie klienta przekłada się na przychody firm. Liderzy inwestują w nowe technologie i umiejętnie dostosowują globalną strategię do lokalnych rynków. Budują też obietnicę marki dopasowaną do klientów z różnych pokoleń – wynika z najnowszego badania KPMG, „Global customer experience excellence”.
1 2 0 0 0 10.07.2018„Maker Woman” – innowacyjne prototypy tworzone przez kobietyW ramach inicjatywy „Maker Woman” kobiety zdobywają umiejętności, które pomogą im rozpocząć drogę zawodową lub powrócić na rynek pracy z nowymi kompetencjami. Uczestniczki wykonały prototypy swoich produktów. Proteza dłoni wydrukowana w 3D, regulator oddechu dla osób narażonych na stres, wózek na zakupy dla starszych osób, meble, ozdoby – to tylko niektóre z nich.