0 1 0 0 0 8.11.2018Zdjęcia rozbitych samochodów – tak Burger King zachęca do korzystania z dostawWypadek samochodowy chyba przez każdego odbierany jest jako dramatyczna lub przynajmniej bardzo przykra sprawa. A jednak Burger King użył zdjęć samochodów, które rozbiły się przy jego restauracjach, by promować usługę dostawy realizowaną we współpracy z DoorDash.
0 1 0 0 0 8.11.2018Kim są pożeracze mediów? Badanie Mindshare PolskaFani krótkich form, zdigitalizowani, fani YouTube, niezaangażowani, TV maniacy oraz pożeracze mediów. Mindshare Polska przygotował analizę segmentacyjną pozwalającą na wyłonienie charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród internautów. Wykorzystał przy tym dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online.
0 2 0 0 0 8.11.2018Ile zamierzamy wydać na nadchodzące święta Bożego Narodzenia? Barometr ProvidentaNa zorganizowanie świąt chcemy przeznaczyć średnio 719 zł, czyli niemal tyle samo, co w dwóch poprzednich latach – wynika z badania Barometr Providenta. Połowa ankietowanych zadeklarowała jednak, że choć kupi wszystkie potrzebne produkty, to ograniczy się do tych najtańszych. Jednocześnie zmalała liczba osób, którym wcześniej brakowało środków na tradycyjne świąteczne wydatki.
0 1 0 0 0 8.11.2018Reklama cyfrowa wciąż rośnie dwucyfrowo. IAB Polska/PwC AdExW pierwszym półroczu 2018 r. wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 300 mln zł. Dzięki temu osiągnęły wartość prawie 2,2 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 17%.
1 4 0 0 0 8.11.2018Kampania 4F z udziałem Kamila Stocha9 listopada rusza kampania „4F x 100CH: Każda historia ma swój początek”. Promuje nową kolekcję marki, która powstała we współpracy z Kamilem Stochem.
0 0 0 0 0 8.11.2018USP Zdrowie rozpisuje przetarg mediowyUSP Zdrowie rozpoczyna przetarg na planowanie i zakup mediów. Procedura przetargowa zakłada weryfikację ofert pod względem cenowym oraz kompetencji strategicznych agencji zaproszonych do udziału w postępowaniu.
1 1 0 0 0 7.11.2018Współwłaściciel salonu fryzjerskiego Hairmate w ostatniej odsłonie kampanii T-Mobile dla firmTymoteusz Pięta jest współwłaścicielem salonu fryzjerskiego Hairmate. Został też bohaterem finalnej odsłony kampanii T-Mobile dla biznesu.
0 0 0 0 0 7.11.2018Czy wybór szamponu może być deklaracją polityczną? Raport firmy EdelmanCzy wybór szamponu może być deklaracją polityczną? Według raportu sieci konsultingowej Edelman „Edelman Earned Brand 2018” blisko 2/3 konsumentów wybiera produkty marek, które reprezentują bliskie im wartości. To stanowi wzrost o 13% w stosunku do ubiegłego roku.
0 3 0 0 0 7.11.2018Bakoma rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek w social mediaBakoma powierzyła agencji reklamowej Upside realizację projektów komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych dla trzech marek. Są to: Bakoma Bio, 7 Zbóż i Satino.
0 1 0 0 0 7.11.2018Factory of Look – nowa agencja wsparcia kreatywnegoW Grupie FLPR powstała nowa marka – Factory of Look. To agencja 360 stopni zajmująca się wsparciem kreatywnym. Celem marki jest kreowanie jak najlepszego wizerunku klienta. Wśród usług znajduje się zarówno tworzenie projektów graficznych, projektowanie stron internetowych, jak i zarządzanie mediami społecznościowymi.