Reklama elektrolitów Oryal jak popularne filmy z YouTube
  • 1
  • 0
11.07.2018

Reklama elektrolitów Oryal jak popularne filmy z YouTube

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Koncepcja pierwszej reklamy nawiązuje do popularnych na YouTube filmów tytułowanych „Win”, w których bohaterom udaje się bezbłędnie wykonać trudne zadanie.

Tabletki musujące z elektrolitami będą promowane hasłem „Oryal. Zasila mięśnie i mózg”. Marka zamierza dystansować się wobec dotychczasowych strategii podobnych produktów, gdzie nacisk kładziono chociażby na wyniki sportowe. Oryal ma kojarzyć się z codziennymi sytuacjami.

Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji i online. Autorami pomysłu po stronie agencji FCBBridge2Fun są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, wielokrotnie nagradzany team kreatywny. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.

11 lipca 2018

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2018 Aktualizacja:

Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiem

Po mundialowym meczu Polska – Kolumbia w internecie zaczęło wirusowo rozprzestrzeniać się zdjęcie z informacją o promocji w sklepie firmowym Vistuli. Przed standem przedstawiającym zawodników w garniturach wyraźnie odznaczała się aktualna promocja, w której odzież przeceniono o 70 proc. Agencja Momentalna zdobyła stand i wykorzystała go do stworzenia zabawnego wpisu w ASZdzienniku.