Start-up iWylecz24.pl rozpoczął kampanię na citylightach
  • 0
  • 1
11.07.2018

Start-up iWylecz24.pl rozpoczął kampanię na citylightach

Trwa kampania outdoorowa start-upu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach. Akcja potrwa do końca lipca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2018

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2018 Aktualizacja:

Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiem

Po mundialowym meczu Polska – Kolumbia w internecie zaczęło wirusowo rozprzestrzeniać się zdjęcie z informacją o promocji w sklepie firmowym Vistuli. Przed standem przedstawiającym zawodników w garniturach wyraźnie odznaczała się aktualna promocja, w której odzież przeceniono o 70 proc. Agencja Momentalna zdobyła stand i wykorzystała go do stworzenia zabawnego wpisu w ASZdzienniku.