Start-up iWylecz24.pl rozpoczął kampanię na citylightach
  • 0
  • 1
11.07.2018

Start-up iWylecz24.pl rozpoczął kampanię na citylightach

Trwa kampania outdoorowa start-upu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach. Akcja potrwa do końca lipca.

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki iWylecz24.pl oraz przedstawienie ścieżek leczenia dostępnych w ramach platformy. Plakaty znajdują się w wiatach przystankowych AMS w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i dziewięciu miastach na Śląsku.

Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25–40 lat. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie start-upu, to one są głównymi organizatorkami leczenia w polskich domach. Równolegle do kampanii na citylightach iWylecz24.pl realizuje także działania w internecie. Kreacje przygotowała agencja 2advert.

  • 1
plakat iWylecz24.pl

11 lipca 2018

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2018 Aktualizacja:

Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiem

Po mundialowym meczu Polska – Kolumbia w internecie zaczęło wirusowo rozprzestrzeniać się zdjęcie z informacją o promocji w sklepie firmowym Vistuli. Przed standem przedstawiającym zawodników w garniturach wyraźnie odznaczała się aktualna promocja, w której odzież przeceniono o 70 proc. Agencja Momentalna zdobyła stand i wykorzystała go do stworzenia zabawnego wpisu w ASZdzienniku.