Młodzieżowi influencerzy łączą się z klientami Tymbarku
  • 0
  • 1
11.07.2018

Młodzieżowi influencerzy łączą się z klientami Tymbarku

Tymbark zachęca, by dzielić się ze znajomymi tekstem spod nakrętki napoju. Jeśli w okolicy nie ma nikogo, komu można go pokazać, z pomocą przyjdą influencerzy. Nagrali filmy w konwencji rozmów wideo, w których reagują na napis wybrany przez klienta.

Tymbark twierdzi, że czytaniu krótkiego napisu umieszczonego pod kapslem napoju towarzyszy utarty schemat. Po otwarciu trzeba pokazać tekst bliskiej osobie. Zwłaszcza jeśli hasło w jakiś sposób pasuje do sytuacji. Problem pojawia się, gdy znajomego, z którym można by się podzielić emocjami, nie ma w pobliżu.

Receptą ma być możliwość przesyłania tekstu spod nakrętki przez internet. Aby nie trzeba było czekać na reakcję znajomego, biorący udział w akcji influencerzy przygotowali filmy, w których mówią do oglądającego jak do rozmówcy w wideorozmowie.

Influencerzy, którzy mogą „zadzwonić” do klientów Tymbarku, to youtuberzy:

  • Zuzanna Borucka,
  • Poszukiwacz (Adam Wiejak),
  • Szparagi (Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec),
  • gamer Jan Dąbrowski,
  • były lider kabaretu Łowcy.B, Mariusz Kałamaga.

Kapsel jest sczytywany za pomocą aplikacji lub wybierany spośród dostępnych na ekranie (w razie braku produktu). Następnie użytkownik może odebrać „połączenie przychodzące” od jednego z influencerów.

Dzięki wykorzystaniu big data możliwa jest personalizacja wiadomości dla użytkownika. Całość rozmowy puentowana jest zawsze zachętą do tego, by podać dalej tekst z kapsla. Użytkownik może wtedy przekazać połączenie znajomemu na Facebooku.

Osoby, które prześlą kapsel za pośrednictwem aplikacji bliskiej osobie, mogą też wziąć udział w konkursie, który trwa od 25 czerwca do 18 września. W puli nagród znajdą się m.in. telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify, a także plecaki i skarpetki Tymbarku.

Kreacją i obsługą aplikacji zajęła się agencja Brainbox.

  • 1

11 lipca 2018

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2018 Aktualizacja:

Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiem

Po mundialowym meczu Polska – Kolumbia w internecie zaczęło wirusowo rozprzestrzeniać się zdjęcie z informacją o promocji w sklepie firmowym Vistuli. Przed standem przedstawiającym zawodników w garniturach wyraźnie odznaczała się aktualna promocja, w której odzież przeceniono o 70 proc. Agencja Momentalna zdobyła stand i wykorzystała go do stworzenia zabawnego wpisu w ASZdzienniku.