0 0 0 0 0 4.07.2018Lufthansa zaserwuje pasażerom jedzenie dla astronautówPodróżujący liniami lotniczymi Lufthansa w klasie business będą mogli zjeść posiłek dla astronautów. Firma oferuje m.in. ragout z kurczaka z grzybami – dokładnie takie, jakie Alexander Gerst spożywa na międzynarodowej stacji kosmicznej.
0 2 0 0 0 4.07.2018Olga Frycz ambasadorką RenaultDo grona ambasadorów Renault dołączyła Olga Frycz. W ramach współpracy aktorka jeździ crossoverem Captur w wersji Initiale Paris.
0 4 0 0 0 4.07.2018Dentsu Aegis Network Polska konsoliduje kompetencje analityczne w nowej strukturze Dentsu Data ServicesDentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services. W ramach DDS działa 25 ekspertów i konsultantów w zakresie analityki, zarządzania danymi i technologii marketingowych. Wcześniej pracowali oni w różnych spółkach będących częścią grupy.
0 1 0 0 0 4.07.2018Coca-Cola HBC Polska wybrała On Board Think Kong do obsługi SEODziałania SEO dla Coca-Coli HBC Polska poprowadzi On Board Think Kong. Celem jest wzmocnienie widoczności treści związanych z aktywnością firmy w Polsce.
0 0 0 0 0 4.07.2018NetSales i SalesMedia łączą się. Powstaje NetSalesMediaSieci afiliacyjne NetSales i SalesMedia należące do Cube Group łączą siły. W ramach integracji powstaje nowa marka NetSalesMedia. Ponad 20 tys. wydawców oraz 200 reklamodawców otrzyma dostęp do nowej platformy. Oferty zostanie poszerzona o kampanie afiliacyjne prowadzone i rozliczane na podstawie customer journey i cross-device trackingu.
0 0 0 0 0 4.07.2018Gemius z nową usługą programmaticZ początkiem lipca Gemius wprowadził do oferty możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programatycznym. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów, którzy korzystają z adserwera AdOcean.
0 0 0 0 0 4.07.2018DaWanda przejęta przez Etsy. Platforma kończy działalnośćZałożona w 2006 r. DaWanda kończy działalności. Przejmie ją konkurencyjna firma Etsy.
0 1 0 0 0 4.07.2018Tesco i Carrefour nawiążą strategiczny sojuszBrytyjskie Tesco i francuski Carrefour planują nawiązanie strategicznego partnerstwa. Polska to jeden z trzech rynków, na których równocześnie obecne są obie te marki.
0 2 0 0 0 4.07.2018Prace nagrodzone w Międzynarodowym Biennale Plakatu w przestrzeni miejskiejRuszyła akcja „Przygarnij plakat”. W jej ramach prace nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo na przystankach można m.in. posłuchać werdyktu jury oraz poznać informacje o autorze danego plakatu.
0 0 0 0 0 3.07.2018Giganci internetowi Amazon, Netflix czy Google zwiększyli wydatki reklamoweWiększość amerykańskich reklamodawców utrzymała budżety na reklamę i marketing na podobnym poziomie – wynika z raportu Leading National Advertisers 2018. Nie dotyczy to jednak gigantów internetowych, takich jak Amazon, Netflix czy Google. Ci w 2017 r. mocno zwiększyli wydatki.