Facebook testuje reklamy w rozszerzonej rzeczywistości
  • 0
  • 0
11.07.2018

Facebook testuje reklamy w rozszerzonej rzeczywistości

Facebook ogłosił, że jego użytkownicy będą mogli wirtualnie przymierzać i porównywać m.in. akcesoria i dodatki do strojów. W ten sposób będą mogli także oglądać meble, gry i inne produkty. Wszystko za sprawą technologii rozszerzonej rzeczywistości, augmented reality (AR).

Jako pierwsza reklamy w tej technologii testuje marka Michael Kors. Jej klienci mogą wirtualnie przymierzyć przed zakupem okulary przeciwsłoneczne. Inne brandy, takie jak Sephora, Nyx, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair oraz King, zaczną testy reklam AR jeszcze tego lata.

Facebook poinformował, że testował już nowe reklamy w aplikacji Messenger. Zaobserwował przy tym, że użytkownicy, którym je pokazywano, wykazywali wyższe zaangażowanie.

10 lipca 2018