Obroty w centrach handlowych rosną - Marketing przy Kawie
Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacji
  • 0
  • 1
21.07.2022

Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacji

W maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 lipca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2022

Polacy o systemie kaucyjnym opakowań wypowiadają się w superlatywach

88% Polaków deklaruje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z takiego systemu od dwóch czynników – miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności. Preferowaną formą zwrotów opakowań jest zwrot do automatów na opakowania. 35% respondentów obawia się, że ceny produktów w opakowaniach zwrotnych będą wyższe niż dotychczas – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.