Żywiec Zdrój i Michał Piróg w kampanii na temat wprowadzenia systemu depozytowego
  • 1
  • 2
17.11.2020

Żywiec Zdrój i Michał Piróg w kampanii na temat wprowadzenia systemu depozytowego

Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Wraz z tancerzem, aktorem i aktywistą Michałem Pirógiem marka edukuje na temat tego rozwiązania. Ma ono zwiększyć poziom odzysku i recyklingu opakowań po napojach nawet do 90%.

Kampania prowadzona jest w listopadzie. Działania pod hasłem „Depozyt dla natury” mają przybliżyć konsumentom założenia systemu depozytowego oraz uświadomić, jak ważną rolę w tym procesie odgrywa każdy z nas. Osią kampanii jest wideo, które przygotowali Żywiec Zdrój i Michał Piróg – ambasador akcji, aktywista w dziedzinie ekologii.

Materiał w obrazowy sposób przybliża konsumentom, czym jest system depozytowy i dlaczego rozwiązanie to powinno zostać wprowadzone w naszym kraju. Po oddaniu butelki PET np. w butelkomacie konsument otrzymuje zwrot kaucji, którą wniósł przy zakupie.

Oprócz ambasadora w kampanii wzięli również udział popularni ekoaktywiści. W swoich kanałach włączyli się w edukację odbiorców na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce.

Akcja prowadzona jest przede wszystkim w Internecie. Informacje o systemie depozytowym można znaleźć na landing page’u www.postronienatury.pl oraz w kanale marki na YouTube. Działania prowadzone są także w mediach społecznościowych Żywca Zdroju. Aktywacji towarzyszy komunikacja z mediami.

Za kampanię w całości odpowiadają współpracujące z marką agencje:

  • Tailor Made PR (koncepcja kreatywna, realizacja wideo, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR),
  • VML&R (WWW),
  • Mediacom (zakup mediów i działania w Internecie).
  • 2
Żywiec Zdrój i Michał Piróg

Żywiec Zdrój i Michał Piróg promują system depozytowy w Polsce

17 listopada 2020