Jak pandemia zmieniła potrzeby klientów centrów handlowych? Deklaracje nieco różnią się od reakcji emocjonalnychJak pandemia zmieniła potrzeby klientów centrów handlowych? Deklaracje nieco różnią się od reakcji emocjonalnychJak pandemia zmieniła potrzeby klientów centrów handlowych? Deklaracje nieco różnią się od reakcji emocjonalnychJak pandemia zmieniła potrzeby klientów centrów handlowych? Deklaracje nieco różnią się od reakcji emocjonalnych
Czy wrócimy do centrów handlowych z dawnymi oczekiwaniami? (fot. Marketing przy Kawie)

Jak pandemia zmieniła potrzeby klientów centrów handlowych? Deklaracje nieco różnią się od reakcji emocjonalnych

Jak pandemia zmieniła potrzeby klientów centrów handlowych? Deklaracje nieco różnią się od reakcji emocjonalnych
Aleksandra Fortuńska

Aleksandra Fortuńska

-

research team, Neurohm

Aleksandra Fortuńska

Aleksandra Fortuńska

research team
Neurohm

Odpowiada za współpracę z klientami i partnerami badawczymi na całym świecie. Aktualnie współtworzyły międzynarodowy projekt Covid-19 Fever, dotyczący monitorowania nastrojów społecznych w trakcie pandemii. Tegoroczna magistrantka neuropsychologii na Uniwersytecie SWPS. Entuzjastka badań psychofizjologicznych nad emocjami u osób z zaburzeniami osobowości.

Gdybyście rok temu usłyszeli, że kolejny rok spędzicie w izolacji, chroniąc siebie i innych przed niebezpiecznym wirusem, uwierzylibyście? Wątpię. Sama pomyślałabym, że ktoś naoglądał się zbyt wielu filmów klasy B.

Niestety, pandemia nie jest fabułą niskobudżetowego horroru z kiepskimi aktorami i keczupem imitującym krew. Scenariusz stał się rzeczywistością, a wirus zmusił nas do zrekonstruowania naszego dotychczasowego funkcjonowania niemal we wszystkich obszarach życia. Pracę przenieśliśmy do domów, kontakty z innymi ograniczyliśmy do minimum, z pomiaru temperatury uczyniliśmy poranny rytuał.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się