Nowa platforma komunikacyjna Vectry
  • 1
  • 3
2.02.2024

Nowa platforma komunikacyjna Vectry

Kampania Vectry, operatora telewizji kablowej, inauguruje nową platformę komunikacyjną marki. Jej częścią są brand heroes: Dzisiek i Jutrek. Ich imiona nie są przypadkowe, ponieważ obaj promują najnowszą ofertę Vectry: „Podłączenie na jutro albo miesiąc abonamentu gratis”.

Pierwsza odsłona kampanii to 30-, 15- i 6-sekundowe spoty telewizyjne, spoty radiowe, szeroko zakrojone działania w internecie. Także komunikacja w przestrzeni miejskiej, w tym siatki wielkoformatowe w centrach miast.

Przy tworzeniu kampanii dział marketingu Vectry współpracował z agencją kreatywną Endless. Autorami koncepcji nowego formatu i scenariuszy filmów są Tytus Klepacz, Franciszek Toeplitz, Helena Smoczny oraz Tomasz „Owca” Zieliński. Za produkcję całości odpowiada Olga Ładna-Toeplitz. Stworzenie postaci i animacji powierzono Platige Image, a reżyserem wszystkich spotów jest Tomasz Karelus.

Prace nad kampanią trwały od połowy listopada 2023 r.. Po stronie agencji zaangażowanych było kilkanaście osób, a koordynacją działań zajął się zespół prowadzony przez Katarzynę Popielarczyk. Strategię komunikacji opracował Think Eco, a media zaplanował Starcom.

– Vectra potrzebowała świeżej strategii i co za tym idzie nowej platformy komunikacji. Celem było zakomunikowanie directowości usług Vectry naprawdę wyróżnialnym formatem – mówi Marta Bresińska, managing director Endless.

Czujemy, jakby dwójka naszych dzieci poszła w świat i jak wszyscy rodzice, mamy nadzieję, że zajdą daleko – podsumowuje Helena Smoczny, senior art director i współautorka konceptu.

  • 3
Nowa platforma komunikacyjna Vectry

Nowa platforma komunikacyjna Vectry

Nowa platforma komunikacyjna Vectry
Nowa platforma komunikacyjna Vectry

2 lutego 2024