„Góralki. Bo tak!” – marka zmienia styl komunikacji
  • 1
  • 1
2.02.2024

„Góralki. Bo tak!” – marka zmienia styl komunikacji

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54890 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2024

1 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2024

Bluerank tworzy studio brandingowe

Agencja Bluerank utworzyła studio brandingowe łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w agencji Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny 19 Południka. Rozwój tego obszaru ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.