„Góralki. Bo tak!” – marka zmienia styl komunikacji
  • 1
  • 1
2.02.2024

„Góralki. Bo tak!” – marka zmienia styl komunikacji

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców.

Logo i opakowania pozostają bez zmian. Wafelki Góralki zmieniają natomiast swoją komunikację marketingową. Będzie to widoczne przede wszystkim w mediach społecznościowych i w kolejnych kampaniach marki.

Marka przygotowała również manifest definiujący nowy przekaz: „Świat się zmienia, a wymagania i presja społeczna ciągle rosną. Zrób to, nie rób tamtego… ale przecież nikomu nie musisz się tłumaczyć. Nie wszystko robimy z jakiegoś powodu. Czasem robimy coś, bo chcemy, bo lubimy, bo możemy. Bo tak!”. Góralki starają się oddać w kampanii tę narrację.

– Nowa strategia komunikacji marki Góralki nadal jest przyjazna i radosna, ale to, co ją odróżnia od dotychczasowej, to odwaga i autentyczność. Chcemy pokazać, że tak jak Góralki nie musisz niczego ani nikogo udawać, możesz być kim chcesz, wbrew stereotypom i wszechobecnej presji. Bo lubisz, bo możesz, bo chcesz! Bo tak!

Z niecierpliwością czekamy na emisję reklamy telewizyjnej i bardzo się cieszę, że wkraczamy w nowy rok z tą odważną komunikacją. Myślę, że będzie odświeżająca i wzmacniająca dla marki. Mam nadzieję, że wielu naszych dotychczasowych, ale i nowych konsumentów odnajdzie w niej coś, z czym będą się identyfikować i pokocha Góralki na dobre – mówi Katarzyna Mastek, brand manager marki Góralki.

  • 1
„Góralki. Bo tak!”. Góralki z nową komunikacją

„Góralki. Bo tak!”. Góralki z nową komunikacją

2 lutego 2024

1 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2024

Bluerank tworzy studio brandingowe

Agencja Bluerank utworzyła studio brandingowe łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w agencji Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny 19 Południka. Rozwój tego obszaru ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.