Przegląd trendów: jak będzie rozwijała się branża e-commerce w 2024 roku?Przegląd trendów: jak będzie rozwijała się branża e-commerce w 2024 roku?Przegląd trendów: jak będzie rozwijała się branża e-commerce w 2024 roku?Przegląd trendów: jak będzie rozwijała się branża e-commerce w 2024 roku?
5 wybranych trendów, które będą oddziaływać na e-commerce (fot. Kampus Production/Pexels)

Przegląd trendów: jak będzie rozwijała się branża e-commerce w 2024 roku?

Przegląd trendów: jak będzie rozwijała się branża e-commerce w 2024 roku?
Igor Walęcki

Igor Walęcki

-

head of marketing & founder, SkyAgency

Igor Walęcki

Igor Walęcki

head of marketing & founder
SkyAgency

Zaczynał jako specjalista SEO. Obecnie poza zarządzaniem agencją nadal rozwija swoją największą pasję, jaką jest digital marketing. O projektach lubi myśleć przez pryzmat korzyści, które może w nich przynieść konkretny kanał, a następnie korelacja tych działań.

W dynamicznym świecie e-commerce trzeba stale trzymać rękę na pulsie, jeśli chodzi o innowacje. Przyszłość kształtuje się tu pod wpływem szeregu kluczowych czynników. Na jakie tendencje warto zwrócić uwagę, aby skutecznie planować strategie e-commerce w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy?

Spójrzmy na 5 wybranych trendów, które będą oddziaływać na obszar e-commerce w 2024 roku – również w Polsce.
Personalizacja treści jako priorytet
Ten trend nieustannie zyskuje na znaczeniu, a jednak firmy e-commerce powinny jeszcze bardziej dążyć do zrozumienia indywidualnych preferencji klientów i dostosowywania swojej oferty do ich potrzeb. Co może dziś szczególnie w tym pomóc? Oczywiście zaawansowane narzędzia analizy danych, wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja