W dynamicznym świecie e-commerce trzeba stale trzymać rękę na pulsie, jeśli chodzi o innowacje. Przyszłość kształtuje się tu pod wpływem szeregu kluczowych czynników. Na jakie tendencje warto zwrócić uwagę, aby skutecznie planować strategie e-commerce w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spójrzmy na 5 wybranych trendów, które będą oddziaływać na obszar e-commerce w 2024 roku – również w Polsce.
Personalizacja treści jako priorytet
Ten trend nieustannie zyskuje na znaczeniu, a jednak firmy e-commerce powinny jeszcze bardziej dążyć do zrozumienia indywidualnych preferencji klientów i dostosowywania swojej oferty do ich potrzeb. Co może dziś szczególnie w tym pomóc? Oczywiście zaawansowane narzędzia analizy danych, wykorzystujące sztuczną inteligencję.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.