Trendy, które znacząco wpłyną na pracę marketerów w 2024 r. – Kantar publikuje „Marketing Trends 2024”
  • 0
  • 1
7.12.2023

Trendy, które znacząco wpłyną na pracę marketerów w 2024 r. – Kantar publikuje „Marketing Trends 2024”

Kantar publikuje raport „Marketing Trends 2024”. W badaniu połączono zebrane przez firmę dane dotyczące postaw i zachowań konsumentów. Kantar wskazuje 10 trendów, które będą miały największy wpływ na rynek w nadchodzącym roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2023

Raport „CSR w praktyce” – 84% firm prowadzi działania mające na celu walkę ze zmianami klimatu

Ochrona środowiska oraz działania wobec pracowników to kluczowe obszary aktywności firm w obszarze ESG. Według respondentów głównym motywatorem podejmowanych przez biznes działań jest chęć poprawy wizerunku. Na znaczeniu zyskują również oczekiwania ze strony klientów i pracowników, a także nowe regulacje związane m.in. z raportowaniem. Pokazują to wyniki badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”.