Mural marki Swatch ze Snoopym z „Fistaszków” powstał w centrum Warszawy
  • 1
  • 3
13.12.2021

Mural marki Swatch ze Snoopym z „Fistaszków” powstał w centrum Warszawy

W listopadzie 2021 r. w Warszawie pojawił się ekologiczny mural, który powstał z okazji premiery kolekcji Swatch x Peanuts. Malowidło zajmuje powierzchnię blisko 300 m2.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51615 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2021

Powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów

W polskich mediach społecznościowych mamy do czynienia z problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. Działalności twórców coraz mocniej przygląda się UOKiK, który wszczął już pierwsze postępowania wobec paru internetowych gwiazd. Do tej pory praktyki wyznaczał rynek, a nie jasne zasady. Właśnie powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów, który wyznacza normy działalności reklamowej w social media.