PETA uruchomiła makabryczny sklep internetowy z wyrobami z „ludzkich skór” - Marketing przy Kawie
PETA uruchomiła makabryczny sklep internetowy z wyrobami z „ludzkich skór”
  • 0
  • 7
13.12.2021

PETA uruchomiła makabryczny sklep internetowy z wyrobami z „ludzkich skór”

Organizacja People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) uruchomiła Urban Outraged – stronę wyglądającą jak sklep internetowy. Można w nim znaleźć przedmioty rzekomo wykonane z „ludzkich skór”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54990 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2021

Powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów

W polskich mediach społecznościowych mamy do czynienia z problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. Działalności twórców coraz mocniej przygląda się UOKiK, który wszczął już pierwsze postępowania wobec paru internetowych gwiazd. Do tej pory praktyki wyznaczał rynek, a nie jasne zasady. Właśnie powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów, który wyznacza normy działalności reklamowej w social media.

10 grudnia 2021