GfK: Ponad połowa Polaków preferuje polskie i lokalne produkty
  • 0
  • 1
13.12.2021

GfK: Ponad połowa Polaków preferuje polskie i lokalne produkty

Wybuch pandemii Covid-19 bezpośrednio wpłynął na bardziej świadome wybory konsumentów oraz preferencje dotyczące lokalnych produktów. Jak wynika z badania „Corona Mood” przeprowadzonego przez GfK, 52 proc. Polaków chętniej sięgnie po artykuły spożywcze pochodzące od rodzimych producentów. To bardzo dobra wiadomość dla krajowego rynku i lokalnych przedsiębiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2021

Powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów

W polskich mediach społecznościowych mamy do czynienia z problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. Działalności twórców coraz mocniej przygląda się UOKiK, który wszczął już pierwsze postępowania wobec paru internetowych gwiazd. Do tej pory praktyki wyznaczał rynek, a nie jasne zasady. Właśnie powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów, który wyznacza normy działalności reklamowej w social media.

10 grudnia 2021