Lew, który został wegetarianinem - Marketing przy Kawie
Lew, który został wegetarianinemLew, który został wegetarianinemLew, który został wegetarianinemLew, który został wegetarianinem
W promowaniu wegetarianizmu można nie tylko szokować (reklama restauracji Hiltl)

Lew, który został wegetarianinem

Lew, który został wegetarianinem
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy promowanie wegetarianizmu poprzez epatowanie obrazami zabijanych zwierząt, wykorzystywanie zdjęć warzyw lub ludzi udających potrawy na talerzu, może być jeszcze skuteczne? Do prostszych i o wiele bardziej interesujących sposobów ucieka się wegetariańska marka Hiltl, która stawia na przekaz nacechowany pozytywnymi emocjami.

Hiltl to najstarsza restauracja wegetariańska w Szwajcarii i w Europie. Powstała 114 lat temu, założona w Zurychu przez charyzmatycznego Ambrosiusa Hiltla, którego wyśmiano za niecodzienny jak na tamte czasy pomysł.

Czas pokazał, że krytycy nie mieli racji – obecnie restauracją zarządza już czwarte pokolenie rodziny, a o jej kreatywnych kampaniach promocyjnych głośno jest na całym świecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja