Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC Earth
  • 0
  • 2
28.12.2022

Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC Earth

W ramach promocji premiery „Mroźnej planety II” powstały cztery wizualizacje CGI pokazujące trzy polskie miasta: Kraków, Warszawę i Sopot pokryte lodem. Zwracają w ten sposób uwagę, że bez względu na to, w której części globu mieszkamy, w kwestiach globalnego ocieplenia stąpamy po kruchym lodzie.

Wizualizacje będzie można oglądać na żywo przy Centrum Bankowo-Finansowym na rondzie gen. Charles’a de Gaulle’a w Warszawie 29 grudnia 2022 r. Wizerunki skutych lodem Krakowa, Sopotu i Warszawy podkreślają, że globalne ocieplenie wpływa także na nasz dom. Nawet jeśli efekty są mniej widoczne niż na obszarach sfilmowanych w serialu.

Premiera serialu edukacyjnego „Mroźna planeta II” odbędzie się w Polsce na kanale BBC Earth 1 stycznia 2023 r.  o godz. 11:00. Serial zabiera widzów w podróż w najzimniejsze regiony świata:

  • na górskie szczyty,
  • zamarznięte pustynie,
  • do zasypanych śniegiem lasów,
  • na skute lodem oceany.

Różnorodność ekosystemów tych krain jest zaskakująca. Fakt, że zdają się nietknięte przez człowieka, dodaje im magii.

W wyniku niespotykanego dotychczas tempa wzrostu temperatur lodowe krainy nikną w oczach. Naukowcy omawiają prawdziwy wpływ tych zmian nie tylko na życie fauny, flory oraz ludzi, lecz także całej planety.

Akcja „Mroźna Polska” jest jednym z elementów kampanii brandowej kanału BBC Earth „Jesteś częścią czegoś większego”. Zwraca uwagę na potęgę natury, jej wagę dla naszego gatunku, ale też ogromny wpływ, jaki sami na nią mamy.

  • 2
Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC Earth

Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC Earth

Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC Earth

28 grudnia 2022

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.12.2022

Rok 2022 w wyszukiwarce Google: wojna, królowa Elżbieta i Wordle

W tym roku cały świat uważnie przyglądał się Ukrainie. W związku z wojną wywołaną przez Rosję internauci i internautki szukali informacji o prezydencie Władimirze Putinie czy kursie rubla. Zadawali również wiele pytań: dlaczego Rosja zaatakowała Ukrainę, czy Ukraina jest w NATO lub jak pomóc Ukrainie. Dużym zainteresowaniem cieszyły się polskie produkcje filmowe. „Jak pokochałam gangstera” uplasowała się w pierwszej dziesiątce głównej listy i tym samym zdobyła podium kategorii Filmy. Doceniono również serial „Wielka woda”.