Kampania NPRCz „Czy to czas, by razem czytać?” - Marketing przy Kawie
„Czy to czas, by razem czytać?” – ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
  • 2
  • 1
28.12.2022

„Czy to czas, by razem czytać?” – ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie oraz w komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce wystartowała świąteczna kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 grudnia 2022

27 grudnia 2022