Kryzys wizerunkowy w firmie – jak się przygotować - Marketing przy Kawie
Kryzys przydarzy ci się prędzej, niż się spodziewasz. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą w opanowaniu sytuacjiKryzys przydarzy ci się prędzej, niż się spodziewasz. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą w opanowaniu sytuacjiKryzys przydarzy ci się prędzej, niż się spodziewasz. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą w opanowaniu sytuacjiKryzys przydarzy ci się prędzej, niż się spodziewasz. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą w opanowaniu sytuacji
To nie jest dobry sposób przygotowania się na kryzys (fot. Pixabay)

Kryzys przydarzy ci się prędzej, niż się spodziewasz. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą w opanowaniu sytuacji

Kryzys przydarzy ci się prędzej, niż się spodziewasz. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą w opanowaniu sytuacji
Advertisement
Urszula Podraza

Urszula Podraza

-

strategic partner, Planet Partners

Urszula Podraza

Urszula Podraza

strategic partner
Planet Partners

Ekspert PR, trener, wykładowca akademicki. Ma kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu komunikacją. Rozpoczynała pracę jako dziennikarka radiowa. Była szefem promocji Radia Kraków, rzecznikiem prasowym i kierownikiem działu PR krakowskiego lotniska. Odpowiadała za PR narodowych instytucji kultury – Instytutu Książki i Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie. Prowadzi działalność szkoleniową z zakresu public relations, treningi medialne oraz szkolenia z komunikacji wewnętrznej, budowy strategii PR, wizerunku instytucji publicznych i zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych. Wykłada na UJ, w WSE w Krakowie oraz na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II. Autorka artykułów w prasie branżowej, publikacji naukowych oraz książek: „Współpraca z mediami” i „Kryzysowe public relations”.

Przy dzisiejszym tempie obiegu informacji marki powinny uważać kryzys za zjawisko powszednie, a nie wyjątkowe. Co może ono oznaczać dla firmy? Jak można się do niego przygotować? I jakie narzędzia powinien zawierać kryzysowy niezbędnik każdego specjalisty odpowiadającego za wizerunek marki? Doświadczeniem dzieli się Urszula Podraza z Planet Partners.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to