Spot Apple „The Greatest” - Marketing przy Kawie
Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy
  • 1
  • 1
4.12.2022

Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy

Reklama Apple przedstawia niepełnosprawnych nie jako ludzi z deficytami, ale jako bohaterów. Codziennie muszą pokonywać swoje ograniczenia przy wykonywaniu zwyczajnych czynności. Pomagają im w tym technologie marki. Spot pojawił się przed Światowym Dniem Niepełnosprawnych obchodzonym 3 grudnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2022

2 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
2.12.2022

Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBI

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich. 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę. Takie wyniki znajdują się w II edycji raportu IAB Polska i PBI: „Reklama online w dobie post-cookie”.