- 1
- 1
Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy
Reklama Apple przedstawia niepełnosprawnych nie jako ludzi z deficytami, ale jako bohaterów. Codziennie muszą pokonywać swoje ograniczenia przy wykonywaniu zwyczajnych czynności. Pomagają im w tym technologie marki. Spot pojawił się przed Światowym Dniem Niepełnosprawnych obchodzonym 3 grudnia.
Spot prezentuje takie funkcje urządzeń Apple, jak Sound Recognition, Door Detection i Voice Control.
Tekst piosenki oparty jest na wypowiedziach amerykańskiego boksera Muhammada Alego (zm. 2016), który cierpiąc na chorobę Parkinsona, walczył o prawa niepełnosprawnych. Australijski chór Spinifex Gum zaśpiewał piosenkę, następnie zremiksowaną przez niepełnosprawnego muzyka znanego jako Col Boyy.
Reklamę przygotował in-house londyński zespół Apple. Reżyserem jest Kim Gherig z domu produkcyjnego Somesuch.
- 1