Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy
  • 1
  • 1
4.12.2022

Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy

Reklama Apple przedstawia niepełnosprawnych nie jako ludzi z deficytami, ale jako bohaterów. Codziennie muszą pokonywać swoje ograniczenia przy wykonywaniu zwyczajnych czynności. Pomagają im w tym technologie marki. Spot pojawił się przed Światowym Dniem Niepełnosprawnych obchodzonym 3 grudnia.

Spot prezentuje takie funkcje urządzeń Apple, jak Sound Recognition, Door Detection i Voice Control.

Tekst piosenki oparty jest na wypowiedziach amerykańskiego boksera Muhammada Alego (zm. 2016), który cierpiąc na chorobę Parkinsona, walczył o prawa niepełnosprawnych. Australijski chór Spinifex Gum zaśpiewał piosenkę, następnie zremiksowaną przez niepełnosprawnego muzyka znanego jako Col Boyy.

Reklamę przygotował in-house londyński zespół Apple. Reżyserem jest Kim Gherig z domu produkcyjnego Somesuch.

  • 1
Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy

Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy

3 grudnia 2022

2 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2022

Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBI

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich. 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę. Takie wyniki znajdują się w II edycji raportu IAB Polska i PBI: „Reklama online w dobie post-cookie”.