Wirtualna influencerka Meta_Queen w kampanii Douglas
  • 1
  • 1
14.03.2024

Wirtualna influencerka Meta_Queen w kampanii Douglas

Wirtualna influencerka, znana m.in. na TikToku Meta_Queen występuje w kampanii nowej maskary Mini Maxi, marki własnej Douglas Collection.

W 30-sekundowym filmie, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta, Meta_Queen przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi. Stosuje przy tym popularny w kategorii beauty format przed/po.

– Krajobraz influencer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influencerzy AI. Wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa. Chcąc jednak iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta_Queen będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beauty – mówi Ewa Sadowska, head of marketing communications Douglas Polska.

Wideo można śledzić na kanale Meta_Queen na TikToku, w kanałach social media marki Douglas oraz na YouTube. Za jej kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, produkcją zajął się dom produkcyjny Truskavka. Materiały zrealizował wirtual wideo director Krzysztof Kujawski (Humanverse). W ramach kampanii wykorzystano serię animacji wykreowanych i wyprodukowanych przez Saatchi & Saatchi.

  • 1
Wirtualna influencerka Meta_Queen w kampanii Douglas

Wirtualna influencerka Meta_Queen w kampanii Douglas

14 marca 2024

13 marca 2024