Michel Moran ambasadorem Qulino – nowej marki na rynku przypraw
  • 0
  • 2
5.09.2022

Michel Moran ambasadorem Qulino – nowej marki na rynku przypraw

Ambasadorem marki przypraw w płynie Qulino został Michel Moran. Premierze produktów towarzyszy kampania „Ty też jesteś mistrzem”.

Wizerunek słynnego szefa kuchni, restauratora i celebryty pojawi się m.in. na materiałach reklamowych w Internecie oraz na ekspozycjach w sklepach stacjonarnych. Michel Moran został twarzą nowej linii przypraw pochodzenia naturalnego. Kampania „Ty też jesteś mistrzem” obejmie komunikację w sieci oraz trade marketing. W ramach działań digitalowych realizowane będą kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, Google Ads oraz promocja skierowana do B2B na LinkedInie.

Znany ambasador promuje markę Qulino także w krótkich spotach kampanii wideo na platformie YouTube. Działaniami wspomagającymi sprzedaż stacjonarną będą materiały POS z wizerunkiem restauratora, umieszczane w tradycyjnych sieciach sklepów.

Produkty są już dostępne w wybranych sieciach sklepów E.Leclerc. Wkrótce będą dostępne w szerokiej dystrybucji w Delikatesach Gzella oraz kolejnych sklepach na terenie całej Polski.

  • 2
Michel Moran dla Qulino

Michel Moran i przyprawy Qulino

Michel Moran dla Qulino

5 września 2022

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Deichmann promuje buty na jesień i zimę. Nowa odsłona kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość. To przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej singla „Dżungla”. Nowa kampania marki na sezon jesień–zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 r. platformy komunikacyjnej „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”.