Deichmann promuje buty na jesień i zimę. Nowa odsłona kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak
  • 1
  • 3
5.09.2022

Deichmann promuje buty na jesień i zimę. Nowa odsłona kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość. To przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej singla „Dżungla”. Nowa kampania marki na sezon jesień–zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 r. platformy komunikacyjnej „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”.

Ambasadorką kampanii, podobnie jak w sezonie wiosna–lato została Sylwia Grzeszczak – piosenkarka i artystka, a prywatnie też mama i żona. Uosabia ideę kampanii, gdyż pomimo tego, że jest powszechnie rozpoznawalną osobą, pozostaje sobą i podąża własną drogą. W spotach widzimy ją w różnych życiowych momentach – nie tylko jako gwiazdę podczas koncertu, ale też koleżankę i sąsiadkę. Z wieloma z tych scen może utożsamić się większość konsumentek. W każdej ze scen ambasadorka, pokazując duży dystans do siebie, jest po prostu sobą – nieidealną, ale wyjątkową. Nosi też oczywiście promowane Deichmanna buty na jesień i zimę.

– Badania przeprowadzone po zakończeniu kampanii wiosenno-letniej pokazały, że rozpoczęta komunikacja została dobrze przyjęta przez grupę docelową marki. Oceniono ją jako wiarygodną i zwracającą uwagę. Po pierwszej kampanii możemy stwierdzić, że nowa platforma ma pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu – mówi Małgorzata Tyliba, head of marketing and PR Central and Northeastern Europe marki Deichmann.

Wybór Sylwii Grzeszczak jako ambasadorki również został oceniony jako trafny. Z jednej strony wiarygodnie wpisuje się ona w nową komunikację, a z drugiej strony oceniono ją jako ambasadorkę bardzo dobrze dobraną do profilu marki – dodaje.

Nowa kampania realizowana jest w podziale na odsłony wrześniową i październikową

Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest w klimacie konkretnego miesiąca.
Ścieżką dźwiękową kampanii został ponownie singiel Sylwii Grzeszczak „Dżungla”. Wrześniowa odsłona kampanii rozpoczęła się 5 września, premiera październikowa planowana jest na 5 października.

W emisji będzie zarówno główny, 30-sekundowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty. Są one dostosowane komunikatem do różnych grup docelowych kampanii. Prowadzone są również działania sponsorskie. Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.

Komunikacja w TVC będzie wsparta działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook. Na ich potrzeby przygotowano odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie i punktach sprzedaży Deichmann oraz PR.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3. W 2021 r. wygrała ona przetarg na obsługę marki Deichmann. Produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych ponownie zrealizował dom produkcyjny Tango Production. Postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Także tym razem spoty wyreżyserował Marcin Starzecki. Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • strategia – Anna Natasza Górecka (senior strategic planner);
  • koncept kreatywny – Marta Hermanowicz (creative director), Małgorzata Gontarczuk (senior art director), Michał Stalmaski (senior copywriter);
  • obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (group account director), Mariola Jarząbek (account supervisor).
  • 3
Deichmann buty na jesień i zimę

Deichmann z Sylwią Grzeszczak i jej „Dżunglą” promuje buty na jesień i zimę

Deichmann buty na jesień i zimę
Deichmann buty na jesień i zimę

 

5 września 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania

Spacery w otoczeniu natury są ulubioną formą aktywności na świeżym powietrzu dla 78% ankietowanych Polek. Dobrze dobrany strój jest istotny dla 64% – wynika z badania „Aktywność w plenerze oczami Polek”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki odzieży outdoorowej Royal Robbins. Wybierając ubrania i obuwie do aktywności w terenie, Polki biorą pod uwagę przystępną cenę, ale też np. jakość produktów oraz materiał, z którego zostały wykonane.