Do zakochania wystarczy bilet – przekonuje w kampanii PKP Intercity
  • 4
  • 4
18.05.2022

Do zakochania wystarczy bilet – przekonuje w kampanii PKP Intercity

PKP Intercity wprowadza promocje na ceny biletów i informuje o tym w kampanii. Celem akcji jest zachęcenie do podróżowania koleją.

Jednocześnie działania mają umacniać wizerunek PKP Intercity jako przyjaznej marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Z tego względu kampania jest utrzymana w lekkim, bezpośrednim tonie i zachęca do zakochania się w kolei. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.

Powodów do zakochania w podróżowaniu koleją jest coraz więcej. Tym, którzy już wybierają przejazdy PKP Intercity, chcemy o tym przypomnieć. Natomiast tym, którzy do tej pory wybierali inne środki transportu, chcemy pokazać, że podróż po szynach może być wygodniejsza i szybsza. Nasza kampania jest dosłownym przykładem bitwy o serce i lojalność konsumentów.

Budując ideę, zaproponowaliśmy wyjście poza schematy i lekką, prostą komunikację odwołującą się do uczuć i emocji, by uwolnić potencjał marki. Chcemy, by nasze działania były zaskakujące, inspirujące i angażujące. Znalazło to wyraz w przygotowanych kreacjach – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, account director z agencji Publicis Lion, która przygotowała kampanię.

Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach głównych i tematycznych należących do TVP i Polsatu. Kreacje wideo będzie można zobaczyć w kanałach należących do najpopularniejszych stacji telewizyjnych oraz na profilach PKP Intercity w mediach społecznościowych. Spoty radiowe wyemitują stacje: Grupa RMF, Time, PR i A17. Reklamy online pojawią się w GDN, na YouTube, Facebooku, Twitterze, Spotify, w serwisach Interia.pl, Niezależna.pl i SE.pl. Kampania będzie również prowadzona na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.

Kampanię przygotowała agencja Publicis Lion (wypracowanie idei i stworzenie strategii kampanii 360 stopni). Produkcją spotów zajęło się studio Papaya, a postprodukcją Lunapark.

Postać Posejdona z Trójmiasta (zakochanego w syrence z Warszawy) przypomina, że tym motywem spółki PKP i PKP Intercity posłużyły się już w 2015 r. W spocie „Wywiadówka” jedna z mam sprzeciwia się stwierdzeniu, że każdy pociąg to pociąg PKP. Ripostuje, że to tak, jakby mówić, że każdy facet z widłami to Posejdon.

  • 4
PKP Intercity zachęca do zakochania się w kolei

PKP Intercity zachęca do zakochania się w kolei

PKP Intercity zachęca do zakochania się w kolei
PKP Intercity zachęca do zakochania się w kolei
PKP Intercity zachęca do zakochania się w kolei
 

18 maja 2022