Badania pokazują, że zatrudnienie celebryty do wspierania wizerunku marki (tzw. celebrity endorsement) może przynieść sporo korzyści, ale tylko pod pewnymi warunkami. Bez ich spełnienia w pamięci konsumentów zadziała „efekt wampira”. Gorzej nawet: zyskają konkurencyjne marki z tej samej kategorii produktowej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Za sprawą ewolucji twarze przykuwają uwagę człowieka skuteczniej i szybciej niż wszystkie pozostałe bodźce. Najszybciej dostrzegamy zaś te twarze, które widzieliśmy już wcześniej. Na imprezie twarze znajomych w pomieszczeniu wychwycimy szybciej niż twarze pozostałych, niezależnie od ich urody. Dla mózgu i aparatu percepcji przeciętnego człowieka twarze celebrytów są właśnie jak twarze znajomych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.