Milenialsi z wielkomiejskiej klasy średniej pokochali ramen, czyli rosół z makaronem podany na sposób japoński. W duchu slow food kupują go w restauracjach, barach i na festiwalach food trucków. Globalny sukces zupy tłumaczy psychologia społeczna i fastfoodowe opakowanie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wystarczy wizyta na jednym z weekendowych zlotów food trucków, by zobaczyć, że chętni na ramen muszą ustawiać się w sporych kolejkach. Podobnie jest w innych krajach: można powiedzieć, że ramen napędza świat. Skoro właściwie w każdej kuchni świata jest jakiś wywar na mięsie z kluskami, dlaczego to ramen zrobił globalną karierę?
Wszystkie światowe hity kulinarne mają wspólną cechę
To znajome dania, tyle że z nowymi dodatkami albo podane czy przyrządzone w inny sposób.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.