Netia promuje się w najnowszej kampanii dostępem do Disney+
  • 1
  • 2
5.09.2022

Netia promuje się w najnowszej kampanii dostępem do Disney+

5 września wystartowała kampania reklamowa Netii. Promuje oferty światłowodowego dostępu do internetu z krótką umową oraz pakiety z Disney+.

Kampania reklamowa w telewizji potrwa do 16 października. Koncentruje się na prezentowaniu filmów i seriali dostępnych w serwisie Disney+. Jest on oferowany na wyłączność operatorską przez Grupę Polsat Plus, w tym Netię.

W popularnych kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery do 16 października emitowane będą spoty 30- i 15-sekundowe, w których koncentrujemy się na najciekawszych premierach serwisu Disney+. Spoty emitowane będą również w popularnych sieciach klubów fitness w ramach kampanii OOH – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Zaplanowane na wrzesień kampanie OOH oraz digital wspierają przede wszystkim sprzedaż ofert szybkiego, światłowodowego dostępu do internetu z umową na 9 miesięcy. Kampania reklamy zewnętrznej realizowana będzie w kilku największych aglomeracjach, będących jednocześnie dużymi ośrodkami akademickimi. Reklamy Netii będą widoczne na tyłach autobusów lub podświetlanych tablicach w Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie (również w wagonach metra).

Kreację kampanii przygotowała agencja Freundschaft, spot wyprodukowała firma TFP. Zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.

  • 2
Netia promuje się dostępem do Disney+

Netia promuje się dostępem do Disney+

Netia promuje się dostępem do Disney+

5 września 2022

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Deichmann promuje buty na jesień i zimę. Nowa odsłona kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość. To przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej singla „Dżungla”. Nowa kampania marki na sezon jesień–zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 r. platformy komunikacyjnej „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania

Spacery w otoczeniu natury są ulubioną formą aktywności na świeżym powietrzu dla 78% ankietowanych Polek. Dobrze dobrany strój jest istotny dla 64% – wynika z badania „Aktywność w plenerze oczami Polek”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki odzieży outdoorowej Royal Robbins. Wybierając ubrania i obuwie do aktywności w terenie, Polki biorą pod uwagę przystępną cenę, ale też np. jakość produktów oraz materiał, z którego zostały wykonane.