PKP Intercity wybiera w przetargu Publicis Worldwide Poland
  • 1
  • 2
5.09.2022

PKP Intercity wybiera w przetargu Publicis Worldwide Poland

Agencja Publicis Worldwide Poland wygrała przetarg organizowany przez PKP Intercity na tworzenie kampanii wizerunkowo-produktowych.

Pierwsza odsłona najnowszej kampanii zadebiutuje już w październiku w telewizji, radiu, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. W maju Publicis Worldwide Poland zrealizowała wielokanałową kampanię „Zakochaj się w kolei”.

  • 1
Publicis Worldwide Poland obsługuje PKP Intercity

Publicis Worldwide Poland tworzy kampanie wizerunkowo-produktowe PKP Intercity

5 września 2022

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Deichmann promuje buty na jesień i zimę. Nowa odsłona kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość. To przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej singla „Dżungla”. Nowa kampania marki na sezon jesień–zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 r. platformy komunikacyjnej „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania

Spacery w otoczeniu natury są ulubioną formą aktywności na świeżym powietrzu dla 78% ankietowanych Polek. Dobrze dobrany strój jest istotny dla 64% – wynika z badania „Aktywność w plenerze oczami Polek”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki odzieży outdoorowej Royal Robbins. Wybierając ubrania i obuwie do aktywności w terenie, Polki biorą pod uwagę przystępną cenę, ale też np. jakość produktów oraz materiał, z którego zostały wykonane.