„Czy ktoś widział naocznego świadka?” – Ruszyła kampania marki Starazolin
  • 1
  • 1
5.09.2022

„Czy ktoś widział naocznego świadka?” – Ruszyła kampania marki Starazolin

Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki kropli do oczu Starazolin (Polpharma). Ważnym elementem stworzonej platformy kreatywnej jest kod kolorystyczny dopasowany do opakowania produktu.

Dzięki niemu markę można rozwijać na kolejne produkty i ich opakowania, operujące określonymi kolorami. Kody kolorystyczne mają na celu ułatwienie farmaceucie rekomendacji, a pacjentowi zakupu odpowiednich kropli do oczu Starazolin.

Autorem konceptu i realizatorem kampanii jest agencja Opus B. Spot wyreżyserowała Monika Kmita, a wyprodukowało Dynamo.

  • 1
Kampania reklamowa kropli do oczu Starazolin

Kampania reklamowa kropli do oczu Starazolin

5 września 2022

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Deichmann promuje buty na jesień i zimę. Nowa odsłona kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość. To przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej singla „Dżungla”. Nowa kampania marki na sezon jesień–zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 r. platformy komunikacyjnej „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2022

Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania

Spacery w otoczeniu natury są ulubioną formą aktywności na świeżym powietrzu dla 78% ankietowanych Polek. Dobrze dobrany strój jest istotny dla 64% – wynika z badania „Aktywność w plenerze oczami Polek”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki odzieży outdoorowej Royal Robbins. Wybierając ubrania i obuwie do aktywności w terenie, Polki biorą pod uwagę przystępną cenę, ale też np. jakość produktów oraz materiał, z którego zostały wykonane.