Jak marki odpowiadają na komentarze internautów na Facebooku? Analiza IRCenter
  • 0
  • 2
15.01.2018

Jak marki odpowiadają na komentarze internautów na Facebooku? Analiza IRCenter

Standardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta, liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. IRCenter przeanalizował, jak marki odpowiadają na komentarze internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47025 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 stycznia 2018

12 stycznia 2018