Przyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentuPrzyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentuPrzyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentuPrzyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentu
Dla tych, którzy chcą korzystać, niekoniecznie posiadać (fot. kadr ze spotu)

Przyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentu

Przyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentu
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Volvo kończy rozwijanie swojej gamy SUV-ów premierą najmniejszego modelu XC40. Na tle większych braci wyróżnia się on stylistyką, ale i tym, że został przygotowany z myślą o młodszej grupie docelowej. Tacy klienci często nie chcą już samochodu na własność. W związku z tym Szwedzi, ale nie tylko oni, wprowadzają do oferty nowe możliwości.

Polska jako jeden z siedmiu europejskich krajów – obok takich motoryzacyjnych potęg jak Niemcy czy Wielka Brytania – została objęta programem Care by Volvo. W ramach tej opcji wyjeżdża się z salonu nowym samochodem po wykupieniu go w abonamencie. Miesięczna opłata nie obejmuje tylko paliwa i płynu do spryskiwaczy. Resztę producent bierze na siebie.

Na głowie Szwedów jest więc serwis, wymiana opon na zimowe, ubezpieczenia OC oraz AC.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się