Volvo kończy rozwijanie swojej gamy SUV-ów premierą najmniejszego modelu XC40. Na tle większych braci wyróżnia się on stylistyką, ale i tym, że został przygotowany z myślą o młodszej grupie docelowej. Tacy klienci często nie chcą już samochodu na własność. W związku z tym Szwedzi, ale nie tylko oni, wprowadzają do oferty nowe możliwości.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Polska jako jeden z siedmiu europejskich krajów – obok takich motoryzacyjnych potęg jak Niemcy czy Wielka Brytania – została objęta programem Care by Volvo. W ramach tej opcji wyjeżdża się z salonu nowym samochodem po wykupieniu go w abonamencie. Miesięczna opłata nie obejmuje tylko paliwa i płynu do spryskiwaczy. Resztę producent bierze na siebie.
Na głowie Szwedów jest więc serwis, wymiana opon na zimowe, ubezpieczenia OC oraz AC.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.