Aviva z programem społeczno-edukacyjnym „Wiem, czym oddycham” - Marketing przy Kawie
Aviva z programem społeczno-edukacyjnym „Wiem, czym oddycham”
  • 2
  • 0
15.11.2017 Aktualizacja:

Aviva z programem społeczno-edukacyjnym „Wiem, czym oddycham”

Firma ubezpieczeniowo-finansowa Aviva przygotowała antysmogową kampanię „Wiem, czym oddycham”. Inicjatywa wystartowała 14 listopada – w Dniu Czystego Powietrza. Jej celem jest zwiększenie społecznej świadomości, jaki wpływ na zdrowie ma zanieczyszczone powietrze i jak temu przeciwdziałać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 listopada 2017