PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach”
  • 1
  • 0
12.01.2018

PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach”

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa PZU. Jej celem jest budowa wizerunku ubezpieczyciela jako działającego we wszystkich najważniejszych obszarach życia klientów i towarzyszącego im na wszystkich jego etapach.

W nowej kampanii pokazane zostały ważne chwile w życiu rodzinnym i uczucia, które im towarzyszą. Przedstawiono różne sceny z życia – od narodzin po emeryturę. Przekaz zbudowany jest wokół symboliki dłoni, w myśl hasła o braniu życie we własne ręce.

Jak podkreśla ubezpieczyciel, tą kampanią otwiera nowy etap w komunikacji marki PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera, na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej.

– W kampanii podkreślamy też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne – mówi Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU. – Pod hasłem „To jest życie” są emocje, towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas bardzo naturalne, ale które z perspektywy czasu będą dla nas najważniejsze. Dlatego reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie zastosowaliśmy symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia – dodaje.

Kampania potrwa od 10 stycznia do 28 lutego. Wykorzystywane media to telewizja (2 spoty 30” i 45”), prasa, Internet (formaty displayowe, video, e-mailingi) oraz kino (kampania spotowa 60”).

Kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland. Domem produkcyjnym jest OTO Film, reżyserem spotu Arni Asgeirsson. Media zakupił Universal Mccann.

12 stycznia 2018

Reklama
Reklama