PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach” - Marketing przy Kawie
PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach”
  • 1
  • 0
12.01.2018

PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach”

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa PZU. Jej celem jest budowa wizerunku ubezpieczyciela jako działającego we wszystkich najważniejszych obszarach życia klientów i towarzyszącego im na wszystkich jego etapach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55868 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 stycznia 2018