Majonez Kielecki w nowym spocie nawiązuje do historii marki
  • 1
  • 1
1.03.2024

Majonez Kielecki w nowym spocie nawiązuje do historii marki

Marka Majonez Kielecki zwiększa aktywność reklamową. Nowy spot, który w najbliższym czasie będzie miał swoją telewizyjną premierę, pokazuje historię zakładu sprzed sześćdziesięciu pięciu lat.

Od powstania w 1959 r. Majonez Kielecki bazuje na tej samej, tradycyjnej recepturze sprzed lat. Dlatego jego producent posłużył się retrospekcją do zobrazowania bogatej historii zakładu oraz jego sztandarowego produktu.

Spot pod hasłem „Tradycyjnie doskonały” pokazuje rzemieślniczy charakter wytwórstwa, bazującego wyłącznie na zaledwie kilku niezbędnych składnikach. Podkreśla niezmienny smak, który towarzyszy Polakom od pokoleń – na co dzień i od święta.

– Chcieliśmy podkreślić, że jakość Majonezu Kieleckiego nie zmieniła się od 65 lat, czyli od pierwszej, wytworzonej partii. W filmie promocyjnym nawiązujemy do historii zakładu, prezentując m.in. jedną z pierwszych etykiet Majonezu Kieleckiego. Mało kto wie, że to właśnie on wyznaczył drogę innym tego typu wyrobom w naszym kraju. Receptura Majonezu Kieleckiego była podwaliną Polskiej Normy Majonezu – mówi Adam Jamróz, prezes zarządu WSP „Społem”.

Premiera spotu planowana jest na początek marca. Za kreację i realizację odpowiada krakowska agencja Optima Marketing Group.

Marka rozpoczyna także wzmożone działania w pozostałych obszarach reklamowych: w telewizji, na platformach VOD, w prasie oraz we współpracy z influencerami, którzy podzielają pasję do wysokiej jakości produktów i gotowania.

  • 1
Majonez Kielecki zwiększa aktywność reklamową przed Wielkanocą 2024

Majonez Kielecki zwiększa aktywność reklamową przed Wielkanocą 2024

1 marca 2024

29 lutego 2024