38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022
  • 0
  • 1
23.05.2022

38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022

Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 2 czerwca 2022 r.

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. E-commerce wymaga:

  • interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin,
  • zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego,
  • umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie miliony e-konsumentów.

Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością! Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji,  to w kolejnych – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. Wśród nich znaleźli się:

  • Jacek Palec (Frisco),
  • Ewa Szmidt-Belcarz (Empik),
  • Jacek Kinecki (Przelewy24),
  • Katarzyna Bielecka (Sephora),
  • Michał Nawrocki (Media Expert),
  • Jakub Czerwiński (Adyen),
  • Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU),
  • Marcin Półchłopek (Allegro),
  • Iwona Ryniewicz (mBank),
  • Robert Kalbarczyk (Kinguin),
  • Dorota Hechner (Devire),
  • Łukasz Woźnica (Apifonica),
  • Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.

Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureata Grand Prix. Członkowie kapituły pojawili się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kwestiami dla ekspertów branży były:

  • osobowość lidera,
  • jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy,
  • ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój nie tylko własny, ale i zespołu.

Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej kapituły, będą nieznane do 2 czerwca. Wtedy to podczas gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.

Nominowani 2022:

E-commerce B2B:

  • Tomasz Kołton, współwłaściciel, Pol-Poż.pl
  • Bartosz Pilch, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, Sig

Dom i ogród:

  • Jarosław Stępień, dyrektor e-commerce, Kler
  • Edyta Winkel, dyrektor e-commerce, Jurga

Fashion:

  • Joanna Kwiatkowska, vice CEO, Kubota
  • Dagmara Ollesz-Miącz, dyrektor e-commerce, Tatuum
  • Marzena Pawłowska, CEO & dyrektor e-commerce, PHU Zyzio & Zuzia
  • Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce, Lancerto
  • Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce i marketingu, Modivo

FMCG:

  • Adam Jankowiak, sales & marketing director, Chocolissimo
  • Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy FMCG, Bee.pl
  • Łukasz Smoliński, prezes zarządu, Deseo

Sport/Hobby/Turystyka:

  • Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Wojciech Radziwon, dyrektor marketingu i e-commerce, R-Gol

Tech/RTV/AGD:

  • Łukasz Piech, dyrektor e-commerce, Lantre
  • Piotr Wieruszewski, prezes zarządu, Electronics

Cross-border:

  • Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Wojciech Radziwon, dyrektor marketingu i e-commerce, R-Gol

Innowacje:

  • Rafał Czernik, członek zarządu Allegro Pay, Allegro
  • Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel, CCC

Long term cooperation:

  • Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Mariusz Serafin, e-commerce director Lancerto
  • Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu, Answear.com

Omnichannel;

  • Jakub Gierszyński, e-commerce sales director, Sephora
  • Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel, CCC
  • Aleksandra Tomalska, dyrektor ds. retail, Modivo
  • Łukasz Wiktor, dyrektor departamentu omnichannel, mBank

Najlepszy zespół e-commerce B2B;

  • Sig
  • Tim

Najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty małe i średnie):

  • TuZwierzaki.pl
  • Visciola Fashion

Najlepszy zespół e-commerce B2B (podmioty duże):

  • Allegro
  • Answear.com
  • CCC
  • Empik
  • Modivo
  • Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Sephora

Audytorem konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Link do strony: www.dyrektorecommerceroku.pl.

  • 1
Ogłoszono nominacje w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022

Ogłoszono nominacje w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022

 

23 maja 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2022

Canpol Babies rusza z cyklem wideo, który poprowadzi Anna Dereszowska

Każda mama wie, jak trudno podejmować decyzje w kwestiach związanych z wychowaniem dziecka. Rady płynące zewsząd sprawiają tylko, że tracimy pewność siebie. Seria wideo w kanale YouTube Canpol Babies ma uspokoić mamy. W jaki sposób? Poprzez konsultacje ze specjalistami i lekką formę programu. Ma on uświadomić mamom, że to one wiedzą, co najlepsze dla ich dziecka. Cykl wideo poprowadzą Anna Dereszowska i Justyna Kozłowska.