Marka Eau Thermale Avène wybrała Labcon
  • 0
  • 1
16.03.2022

Marka Eau Thermale Avène wybrała Labcon

Marka dermokosmetyczna Eau Thermale Avène należąca do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji. Wygrała go agencja Labcon, która zajmie się stałą obsługą PR i influencerów, realizując nową strategię marki bazującą na wizerunku medycznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2022

15 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2022

Start konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

Wystartowała trzecia edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych liderów oraz zespołów e-commerce, którzy dyktują trendy i osiągają ponadprzeciętne wyniki. Bezpłatne zgłoszenia mogą nadsyłać zarówno sami liderzy e-commerce w swoich przedsiębiorstwach, jak i członkowie ich zespołów oraz współpracownicy i partnerzy, którzy chcą ich docenić. Laureatów poznamy 2 czerwca podczas uroczystej gali.