Personalia

Sephora z nowym dyrektorem e-commerce na rynek Polski i Czech. Jest nim Jakub Gierszyński

W styczniu do zespołu e-commerce marki Sephora na rynku polskim i czeskim dołączył Jakub Gierszyński, obejmując funkcję dyrektora e-commerce. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy.

Jakub Gierszyński to ekspert i pasjonat e-commerce oraz omnichannel, związany z rynkiem od ponad dziesięciu lat. Poprzednio dyrektor e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C. Następnie dyrektor e-commerce w firmie Decathlon. Skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.

Magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek rady Fundacji GS1 Polska na kadencję 2020–2024 oraz członek rady Izby Gospodarki Elektronicznej na kadencję 2017–2020. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych zarówno indywidualnie, jak i zespołowo, m.in. Dyrektor E-commerce 2020 (grand prix) oraz Dyrektor E-commerce 2020 w kategorii sport, hobby, turystyka.

W firmie Sephora zajmie się rozwijaniem e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów e-commerce w Polsce oraz Czechach.

  • 1
Jakub Gierszyński

Jakub Gierszyński


 

Reklama